To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r.
Numer ogłoszenia: 128000 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84214 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego prace porządkowe należeć będzie: 1) Opróżnianie koszy ulicznych (387 szt.) ustawionych na terenie dzielnicy Wilanów zgodnie z załącznikiem nr 6 do wzoru umowy. Stan koszy powinien być na bieżąco sprawdzany, a drobne naprawy wykonywane w dniu stwierdzenia usterki (nalepki na koszu, wygięcia, uszkodzenia farby, doczyszczanie). Znaczne uszkodzenia koszy powinny być zgłaszane bezpośrednio do pracownika Urzędu Dzielnicy wskazanego w umowie. 2) Uzupełnianie w nowe torebki pojemników w psich stacjach zlokalizowanych na terenie nabrzeża jez. Powsinkowskiego. 3) Jednokrotne mycie wszystkich koszy ulicznych, z których odbierane są odpady. 4) Prowadzenie prac porządkowych polegających na: - zbieraniu, załadunku ręcznym lub mechanicznym i wywozie odpadów komunalnych, wielkogabarytowych i transport na składowisko*; - zbieraniu, odspojeniu gruzu i ziemi zanieczyszczonej odpadami budowlanymi, w tym załadunku i transporcie na składowisko*, - likwidacji dzikich wysypisk odpadów (odpadów komunalnych, wielkogabarytowych, gruzu, opon itp.)*. * ilość wywożonych odpadów będzie na bieżąco szacowana i kontrolowana przez przedstawiciela Wydziału Konserwacji i Środowiska dla Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy i Wykonawcę. 5) Interwencyjne sprzątanie, z terenów będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów, zwłok padłych zwierząt wraz z wywozem do miejsca utylizacji. 6) Zamiatanie ręczne i mechaniczne (załączniki nr 3, 4, 5 do wzoru umowy): parkingów o łącznej powierzchni, ulic o łącznej długości (zamiatanie i mycie), chodników o łącznej powierzchni, zamiatanie pomiędzy pasami - wysepkami, tzw. martwe pola, czyszczenie bezpieczników w ramach zamiatania, mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, odcinanie brzegów trawników przy krawężnikach. 7) Sprzątanie odchodów z elementów zagospodarowania terenu pod gniazdem bocianim zlokalizowanym przy ul. Czekoladowej - 12 m2 (z chodnika, kosza na śmieci, skrzynki elektrycznej). 8) Utrzymanie czystości i porządku na terenach obiektów: nabrzeża jez. Powsinkowskiego, Parku Klimczaka, cmentarzy, ujęć wody oligoceńskiej, budynkach komunalnych, parkingu w Wilanowie, Skwerze Prymasowskim, placów zabaw, Osi Królewskiej, zieleńca przy ul. Czekoladowej, zieleńca przy ul. Ulubionej, zgodnie z częstotliwością określoną w formularzach cenowym stanowiących załączniki nr 7, 8 i 9 do niniejszej umowy 9) Utrzymanie czystości i porządku na przebudowanym fragmencie ul. St. K. Potockiego wraz z przyległymi parkingiem i kolegiatą (według potrzeb przez siedem dni w tygodniu): - zamiatanie chodników, parkingu i ulicy, - sprzątanie i wywożenie nagromadzonych zanieczyszczeń, odpadów, w tym sprzątania terenów zieleni oraz udrażniania korytek ściekowych, - mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, - monitowania ilości odpadów w koszach, w przypadku ich przepełnienia opróżnianie - tereny zieleni - chodniki - parking - ulica z kostki paryskiej i bruku. 10) Sprzątanie terenów zieleni niskiej, z częstotliwością określoną w załączniku nr 2 do wzoru umowy: - zamiatanie nawierzchni sztucznej, - zebranie z terenu zieleni i powierzchni nieutwardzonych wszystkich zanieczyszczeń (w tym odpadów komunalnych, niedopałków papierosów, kapsli od butelek, psich odchodów itp., odpadów organicznych), zgodnie z harmonogramem ustalonym dla poszczególnych ulic i terenów objętych sprzątaniem. Krotności, terminy i powierzchnie terenów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. 11) Wykoszenie chwastowiska wraz z usunięciem zanieczyszczeń gabarytowych oraz samosiewów: usunięcie z chwastowiska zanieczyszczeń gabarytowych; zebranie i usunięcie kamieni, gruzu, szkła, metalu, itp. przedmiotów do 5m3/ha); dokładne wykoszenie chwastowiska (czynność obejmuje koszenie ręczne i mechaniczne w zależności od sytuacji w terenie); usunięcie młodych samosiewów drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: (a) 35 cm w przypadku topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego (b) 25 cm w przypadku pozostałych gatunków drzew); zgrabienie pokosu wraz z ewentualnymi śmieciami, gałęziami itp.; załadunku i wywozie pokosu i śmieci nie później niż następnego dnia od dnia rozpoczęcia koszenia, tzn. rozpoczęte koszenie na danym terenie musi zostać zakończone w ciągu dwóch kolejnych dni. Nie dopuszcza się pozostawiania nie zakończonych prac przez dni ustawowo wolne od pracy. 2. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszyscy pracownicy, łącznie z pracownikami na zastępstwo, wykonujący czynności związane z realizacją zamówienia, o których mowa w II.A.1 ppkt od 1) do 11) z wyłączeniem ppkt 3) i 5) SIWZ, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2014.1502 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSUPER Sp. z o.o., Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 866987,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 493000,00
Oferta z najniższą ceną: 485222,00 / Oferta z najwyższą ceną: 894585,79
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Sprzątanie i utrzymanie otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej (w tym odśnieżanie) i terenów zielonych będących w dyspozycji SO w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.