Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Konin: Remont laboratorium fizyko-chemicznego OL-A w budynku B w PSSE w Koninie
Numer ogłoszenia: 12797 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie , ul. Staszica 16, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2439052, faks 063 2439057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont laboratorium fizyko-chemicznego OL-A w budynku B w PSSE w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowego pomieszczenia na odpady medyczne;wykonanie nowych wentylacji nawiewno-wywiewnych,wymiana grzejników;modernizacja instalacji zasilającej i oświetleniowej w remontowanych pomieszczeniach, podłączenie nowych urządzeń; remont wszystkich pomieszczeń - odnowienie malowania ścian, wymiana posadzek, wymiana starych drzwi; rozbiórka starych digestoriów i stworzenie warunków do montażu dwóch nowych digestoriów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędne tj, - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (min. 1 osoba), osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych (min. 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (min. 1 osoba) oraz są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu terytorialnego, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 . Informację o zakresie robót powierzonych podwykonawcom , jeśli ich udział jest przewidziany w realizacji zamówienia - wg załącznika nr 1a Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg załącznika nr 2. Do oferty należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że roboty zostały należycie wykonane. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3. Do oferty należy załączyć także : - kserokopię wymaganych uprawnień. - jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował przy realizacji zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - kserokopię aktualnych zaświadczeń stwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu terytorialnego. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - wg załącznika nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse-konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Koninie
ul. Staszica 16
62 - 500 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16 62 - 500 Konin - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wraz z transportem i rozmieszczeniem szaf ubraniowych BHP dla personelu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Trener personalny"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik administracyjno-biurowy"
- "Operator koparkoładowarki kl. III", "Operator koparki jednonaczyniowej kl. III", "Operator wózków jezdniowych podnośnikowych" wraz z egzaminami państwowymi
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2026r.
- "Pakiet biurowy Microsoft Office - poziom podstawowy", "Obsługa programu Microsoft Excel - poziom podstawowy"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapytanie ofertowe na wykonanie remontów logii (balkonów) w zasobach SM PBW
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- "Działamy lepiej - remont Domu Ludowego w Lipnicy Wielkiej".
- Budowa oświetlenia ulicznego w Holendrach Baranowskich. Projekt współfinasowany w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Wieluńskiej w Kraszewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.