eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyRemont dachu budynku internatu - segment B im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Puławy: Remont dachu budynku internatu - segment B im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 127624 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Puławskiego, Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886-51-92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku internatu - segment B im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku internatu - segment B im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym polegający na: wymianie pokrycia dachowego z eternitu na dachówkę ceramiczną holenderkę. Zakres robót obejmuje: - Roboty rozbiórkowe (eternit, żużel), - Miejscowa wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji więźby dachowej (murłaty, krokwie, płatwie, jętki), - Zaimpregnowanie wszystkich elementów drewnianych nowych i nie wymienionych, preparatem grzybobójczym i ogniochronnym, - Wymiana obróbek blacharskich z blachy stal. ocynk na blachę stal. powlekaną, - Wymiana izolacji termicznej z żużla na wełnę mineralną grubości 20cm, - Wymiana pokrycia dachu z eternitu na dachówkę ceramiczną holenderkę, - Wykonanie izolacji przeciwwodnej i paraizolacyjnej z folii PE, - Wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej na blachę stalową powlekaną, - Wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej na blachę tytanowo-cynkową, - Wymiana konstrukcji i obudów lukarn, - Wymiana okien w lukarnach o konstrukcji i wyglądzie jak istniejące, - Remont kominów (przemurowanie, otynkowanie, malowanie), - Wymiana instalacji odgromowej, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ 4. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymagany kierownik budowy: uprawnienia z zakresu budownictwa w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń) załącznik nr 3 do SIWZ 5. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum brutto 300 000,00 zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie polegających na robotach w zakresie wykonywania remontu dachu w obiekcie zabytkowym z podaniem jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców- załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w punkcie 5 zostały wykonane należycie (co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum brutto 300 000,00 zł każda, w zakresie wykonywania remontu dachu w obiekcie zabytkowym).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy, pokój 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy, pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.