eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Trzebnica: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 127567 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku, wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z 93 części zwanych dalej pakietami, w tym: Pakiet nr 1. Strzykawki; Pakiet nr 2. Igły; Pakiet nr 3. Igły; Pakiet nr 4. Kaniule; Pakiet nr 5. Kolce przelewowe; Pakiet nr 6. Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych; Pakiet nr 7. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze; Pakiet nr 8. Koreczki, kraniki; Pakiet nr 9. Zestawy do kaniulacji; Pakiet nr 10. Zestawy do kaniulacji z zestawem przygotowawczym; Pakiet nr 11. Zestawy do punkcji opłucnej, do drenażu nadłonowego; Pakiet nr 12. Zestawy do drenażu klatki piersiowej; Pakiet nr 13. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych; Pakiet nr 14. Łączniki do drenów; Pakiet nr 15. Cewniki pediatryczne do żyły pępowinowej; Pakiet nr 16. Kateter do termoablacji; Pakiet nr 17. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych i wkłucia centralnego; Pakiet nr 18. Zgłębniki żołądkowe; Pakiet nr 19. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki; Pakiet nr 20. Rurki; Pakiet nr 21. Pojemnik na mocz dla niemowląt uniwersalny bez gąbki; Pakiet nr 22. Pojemniki do drenażu; Pakiet nr 23. Zestaw do tracheostomii; Pakiet nr 24. Maski anestetyczne; Pakiet nr 25. Ostrza chirurgiczne; Pakiet nr 26. Igły do znieczuleń ; Pakiet nr 27. Igły atraumatyczne; Pakiet nr 28. Cewniki z trokarem z CPV; Pakiet nr 29. Kraniki i rampy; Pakiet nr 30. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem; Pakiet nr 31. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze; Pakiet nr 32. Zestawy do odsysania dróg oddechowych ; Pakiet nr 33. Katetery; Pakiet nr 34. Przyrządy do żywienia wraz z dzierżawą pompy; Pakiet nr 35. Przyrządy do żywienia, zgłębniki i pegi ; Pakiet nr 36. Przyrządy do żywienia; Pakiet nr 37. Elektrody, introduktory; Pakiet nr 38. Filtry; Pakiet nr 39. Układy oddechowe, przestrzenie martwe; Pakiet nr 40. Łyżki plastikowe do laryngoskopu typu Greenlight II; Pakiet nr 41. Łyżki plastikowe do laryngoskopu typu Safescope; Pakiet nr 42. Zestaw do intubacji jednorazowy ; Pakiet nr 43. Przedłużacze linii infuzyjnych; Pakiet nr 44. Układ oddechowy; Pakiet nr 45. Opatrunki do cewników, okleiny; Pakiet nr 46. Strzykawki wraz z aparatem do pobierania i przygotowywania leku; Pakiet nr 47. Probówki do wymazów, bakteriologiczne zestawy transportowe; Pakiet nr 48. Zestaw do przygotowania żywienia dla noworodka; Pakiet nr 49. Worki oddechowe; Pakiet nr 50. Linie do monitowania gazów; Pakiet nr 51. Maski krtaniowe; Pakiet nr 52. Przyrządy do żywienia enteralnego ; Pakiet nr 53. Akcesoria do Infant Flow; Pakiet nr 54. Akcesoria do respiratora Maquet; Pakiet nr 55. Worki ogrzewające; Pakiet nr 56. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy; Pakiet nr 57. Wkłucia stosowane w Intensywnej Terapii Noworodka ; Pakiet nr 58. Filtr powietrza do inkubatora ; Pakiet nr 59. Filtry do infuzji; Pakiet nr 60. filtry oddechowe jednorazowe; Pakiet nr 61. Mankiety do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi dla noworodków; Pakiet nr 62. Zestaw do jałowego pobierania wydzieliny oskrzelowej; Pakiet nr 63. Nebulizator ; Pakiet nr 64. Kraniki ; Pakiet nr 65. Strzykawki bursztynowe, czarne; Pakiet nr 66. Sonda żołądkowa; Pakiet nr 67. Nebulizator i łączniki ; Pakiet nr 68. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny; Pakiet nr 69. Zestaw do odsysania zamknięty; Pakiet nr 70. Przedłużacz do pomp, kraniki , koreczki ; Pakiet nr 71. Klipsy naczyniowe tytanowe jednorazowe do zabiegów laparoskopowych; Pakiet nr 72. Kaniule aspiracyjne; Pakiet nr 73. Ostrza do dermatomu; Pakiet nr 74. Worki laparoskopowe; Pakiet nr 75. Dreny i końcówki do odsysania; Pakiet nr 76. Dreny; Pakiet nr 77. Elektrody niesterylne; Pakiet nr 78. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG; Pakiet nr 79. Papier do aparatu KTG; Pakiet nr 80. Kieliszki, pojemniki, maski, nebulizatory, opaski, termometry; Pakiet nr 81. Termometr medyczny bezdotykowy ; Pakiet nr 82.Worki (wkłady) jednorazowe do odsysania do systemu zamkniętego; Pakiet nr 83. Ustniki do endoskopu kompatybilne z endoskopami firmy Pentax ; Pakiet nr 84. Ustniki do spirometru Spirobank ; Pakiet nr 85. Szyny Zimmera; Pakiet nr 86. Baseny, kaczki, miski nerkowate, kuwety; Pakiet nr 87. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków; Pakiet nr 88. Paski do glukometrów ; Pakiet nr 89. Nebulizator dla dzieci z ustnikiem i drenem; Pakiet nr 90. Worki do resuscytacji; Pakiet nr 91. Mankiety do infuzji ciśnieniowej; Pakiet nr 92. Laryngoskopy; Pakiet nr 93. Ciśnieniomierze. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana osobno. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 93.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP) sporządzone według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2) ustawy PZP, jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) sporządzone według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) sporządzone według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) sporządzone według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP) sporządzone według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876 j.t.) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo, oraz że Wykonawca dostarczy powyższe dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie - wg załącznika nr 5b do SIWZ 3. katalog, prospekt lub folder (w języku polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający parametry opisane przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo cenowym - dotyczy pakietu nr: 3.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b PZP, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 2. Wykonawca załączy Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdz. IX lit. B pkt. 6b) SIWZ. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 24 ust. 1 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę (np. konsorcjum, umowa spółki cywilnej). Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 4. Składana oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, d) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia. e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu, f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie, g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym. 3. Jeżeli w związku z ust. 2 ppkt. g) umowa będzie trwała dłużej niż 12 m-cy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2001r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę , zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania nie więcej niż o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia za prace wynikający z obowiązujących przepisów prawa, b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.