Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-27
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawę notebooków
znak sprawy: ZP. 2710.22.2015
Numer ogłoszenia: 127379 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę notebooków znak sprawy: ZP. 2710.22.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, których parametry określono w załączniku nr 1 do SIWZ.2. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą: być fabrycznie nowe spełniać co najmniej takie parametry jak przedstawione załącznikach nr 1. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. spełniać normę Energy Star 5.0, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie wykazać poprzez przedstawienie wraz z ofertą stosownego dokumentu, że zaoferowane przez niego urządzenia znajdują się w katalogu internetowym udostępnionym na stronie: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Potwierdzenie stanowić może wydruk ze strony internetowej załączony do oferty Wykonawcy. Zamawiający sformułował wymogi dotyczące zapewnienia minimalnej ochrony gwarancyjnej/rękojmi, zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji/rękojmi stanowić będzie kryterium oceny ofert i umożliwi uzyskanie dodatkowych punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny i przyznawania punktacji zawiera punkt XVII SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sformułował warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sformułował warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sformułował warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sformułował warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sformułował warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane urządzenia normy Energy Star 5.0., o którym mowa w punkcie III.3) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 30
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków
pokój 913.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego i dokumentacji bieżącej z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
- Zakup infrastruktury kopii zapasowych
- ZP.119.2025 Dostawa oświetlacza kryminalistycznego do ujawniania materiału biologicznego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Wykonanie analizy porealizacyjnej po zrealizowaniu inwestycji "Budowa DK 75 na odc. Brzesko-Nowy Sącz odc. I II etap Łącznika Brzeskiego w zakresie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





