eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Elbląg: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem
Numer ogłoszenia: 127375 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84575 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Materiały reklamowe 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę w etapach materiałów reklamowych oznaczonych logotypami, o następujących parametrach: 1) Balsam do ust z zawieszką - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: bezbarwny balsam ochronny z filtrami UVA i UVB, testowany dermatologicznie, certyfikat CE, waga min. 4,5 gr, zawieszka w kolorze pomadki, jednostkowo pakowane w folię przezroczystą, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 2) Ponczo przeciwdeszczowe zapakowane w etui z karabinkiem - I etap: 250 szt.; II etap: 250 szt. Opis: przezroczysty płaszcz przeciwdeszczowy wykonany z PE, rozmiar płaszcza: uniwersalny, zapakowany w okrągłe etui z karabinkiem wykonane z tworzywa ABS, średnica etui: 55-70 mm, kolor etui: biały, druk na etui dwa kolory, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 3) Magnes na lodówkę Piekarczyk - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: kształt postaci z elementami wypukłymi 2D, materiał wykonania: żywica epoksydowa na podkładzie magnetycznym, wysokość: 8,5-9,5 cm; szerokość: proporcjonalnie wg projektu, wykonanie full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 4) Filiżanki z podstawką - I etap: 200 szt.; II etap: 50 szt.; III etap: 150 szt. Opis: pojemność: 190 ml, średnica spodka: 14-16 cm, materiał: porcelana, kolor: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna, przeznaczona do mycia w zmywarce, pakowane jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, umieszczone w opakowaniu na sztywno w sposób uniemożliwiający uszkodzenie elementów zestawu podczas przenoszenia, transportu, nadruk: kalkomanią zgodnie z dostarczonym projektem, nadruk z dwóch stron filiżanki i na podstawce, full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nie ograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 5) Kubek - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: typ: Monika pojemność: 320 ml, wysokość - 115 mm, średnica - 95-68 mm, materiał: ceramiczny lub porcelanowy, kolor kubka: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna pakowany jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, nadruk: kalkomanią, druk full color na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 6) Notes Kocham ELBLĄG - I etap: 200 szt.; II etap: 200 szt. Opis: materiał: makulatura, kolor: biały, wymiary produktu: 12 x 8 x 1 cm, rodzaj nadruku: tampondruk, druk full color według dostarczonego projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 7) Podkładka pod kubek - I etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt.; II etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt. Opis: wymiary: kwadrat o boku 9,5-10 cm, zaokrąglone rogi, materiał: twarda płyta pilśniowa HDF o grubości 3 mm i podklejona korkiem naturalnym 1 mm, nadruk full color - jednostronny z dostarczonego przez Zamawiającego projektu, nadruk zabezpieczony folią UV odporną na wysokie temperatury, pakowane w folię przezroczystą; jednostkowo - 600 szt. Komplet pakowany w pudełko z okienkiem we wieczku, w komplecie 6 podkładek, po jednej z każdego rodzaju. 8) Znaczki Kocham Elbląg - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: znaczek typu Button okrągły, wydruk zabezpieczony bezbarwną folią obciągnięty na krążku z aluminiowej blaszki, na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, zapięcie w postaci agrafki, wymiar w mm: 75 mm, druk cyfrowy full color. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 9) Długopisy - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: długopis z wbudowana wysuwaną kartką o wymiarze 17 x 7 cm, zamontowana na spirali sprężynowej karta samoistnie skręca się i chowa do środka w chwili puszczenia notatki, materiał: plastik ABS, wymiary: 13,5-14,5 cm (długość) x 1-1,2 cm (średnica), waga: max 0.013 kg, kolor długopisu - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją kolor długopisów, wkład: kolor niebieski, typ wkładu - Slim wymienny, nadruk full color. Projekt nadruku na wysuwanej kartce na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 10) Smycz - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: Szerokości 1,4-1,6 cm, kolor pomarańczowy, plastikowy łącznik - przedłużka, metalowy karabińczyk, dodatkowo zawieszka do telefonu komórkowego, długość taśmy standardowa (86-88 cm), nadruk full color zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 11) Kubek w pudełku - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: kubek ceramiczny, wymiary: pojemność 350 ml, wysokość 110-112 mm, średnica 84-86 mm, nadruk dwa kolory na całej powierzchni, zgodnie z dostarczonym projektem, pudełko: tuba tekturowa o wymiarach dopasowanych do rozmiaru kubka, wykonane w sposób uniemożliwiający wypadanie kubka, nadruk na opakowaniu dwa kolory zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 12) Pendrive - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego PCV lub silikonu, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 13) Pendrive bransoletka na nadgarstek - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego silikonu kolor pomarańczowy, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 14) Długopis metalowy - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: długopis metalowy z niebieskim wkładem, wymiar wkładu dopasowany do wielkości długopisu, materiał: aluminium, kolor biały i pomarańczowy, wymiary: 140-145 mm x 10-11 mm. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości długopisów we wskazanych kolorach, nadruk zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem , zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 15) Zestaw memo - I etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: Biurkowy zestaw składający się z pięciu różnokolorowych samoprzylepnych dwustronnych karteczek (każdy kolor powinien mieć nie mniej niż 150 karteczek) typu memo oraz jednego notesu (składającego się z nie mniej niż 200 karteczek samoprzylepnych) w białym otwieranym etui. Pakowany w woreczek foliowy. Wymiary pudełka: (+/- 2 mm) 90 x 178 x 24 mm, wymiar karteczek typu memo: (+/- 2 mm) 19x76 mm, wymiar notesu: (+/- 2 mm ) 76x76 mm, nadruk dwa kolory na wieczku etui zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 16) Balony z patyczkami i zatyczkami oraz z pompką 220 V - I etap: 5000 szt. 1 pompka; II etap: 5000 szt. 1 pompka Opis: balony lateksowe, wymiar 12, w zestawie patyczki i zatyczki, balon musi posiadać specjalną powłokę, która umożliwi trwałe napompowanie go, patyczek + zatyczka w kolorze białym o łącznym wymiarze (+/- 1 cm) 38 cm, kolor balonów: biały i/lub pomarańczowy, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości balonów we wskazanych kolorach, w zestawie do zamówienia jedna specjalistyczna pompka do nadmuchiwania balonów o standardowej budowie, podłączana do prądu 220 V, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 17) Nadmuchiwana piłka plażowa - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: sześciopanelowa dmuchana piłka plażowa, każda sztuka pakowana w osobnym foliowym woreczku, wykonana z PCV , dostosowana do norm unijnych, wymiary O 40 cm, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 18) Breloczek odblaskowy w kształcie logo miasta - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: zawieszki odblaskowe wykonane są z folii mikropryzmatycznej, w środku wypełnione pianką o grubości min. 2 mm, wzór logo Zamawiającego zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 19) Napoje izotoniczne - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: napój izotoniczny o smaku cytrynowym w butelce 55-65 ml, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 20) Pastylki, cukierki - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: drażetki w blisterze 18 szt., smak owocowy, kolor biały i pomarańczowy - liczba drażetek w poszczególnych kolorach ustalona zostanie na etapie projektu, format: (+/- 2 mm) 85 x 62 x 8 mm, nadruk na drażetkach białych, zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, opakowanie tekturowe nadruk dwa kolory, jednostronny zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 21) Bidony - I etap: 500 szt.; II etap: 500 szt. Opis: bidon butelka o pojemności 540-560 ml, wygodny uchwyt, tworzywo - plastik, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do przechowywania w nim produktów spożywczych. 22) Chorągiewki na patyczku plastikowym - I etap: 5000 szt.; II etap: 5000 szt. Opis: chorągiewki na patyczku plastikowym - 2500 szt. chorągiewek barwy biało - czerwonej, 2500 szt. wg projektu Zamawiającego - dwa kolory, format A5 (148 x 210 mm), papier kredowany 135 g/m2, mocne klejenie na zawijkę (najtrwalsze), lakierowanie, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 23) Kredki - I etap: 300 szt.; II etap: 300 szt. Opis: zestaw 12 kredek w kartonowym ekologicznym pudełku w kształcie tuby, wymiary: (+/- 0,2 cm) 15,6 x 11,6 x 2,9 cm, nadruk na pudełku: dwa kolory, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 24) Naklejki - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: naklejki samoprzylepne foliowe rycowane, nadruk jednostronny dwa kolory, rycowane w arkuszach, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Format arkusza: 500x500 mm, minimalny rozmiar grafiki: 2,5 cm x 2,5 cm - szt. 5000, minimalny rozmiar grafiki: 20 cm x 20 cm - szt. 5000, zadruk: 4+0 (CMYK), podłoże: folia samoprzylepna biała błysk, odporna na warunki atmosferyczne. 25) Zawieszka na torbę - I etap: 200 szt.; II etap: 100 szt.; III etap: 100 szt. Opis: wymiary: (+/- 2 mm) 43 mm x 110 mm, wykonanie: wysuwane, metalowe ramię na torebkę, praktyczny zaczep do blatu z wykonanym grawerem, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Każda zawieszka pakowana osobno, opakowanie: tekturowe kolor biały, wsuwane pudełko z przeźroczystą szybką. 26) Notes promocyjny z nadrukiem - I etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color; II etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color Opis: notatnik promocyjny z nadrukiem, wg parametrów: format A5 (21,3 x 14,7 cm), okładka: miękka poliuretanowa, kolor: czarny i biały, elastyczna opaska zapinająca kolor pomarańczowy, pomarańczowa tasiemka pomiędzy stronami, ilość kartek: 120 czystych kartek (bez linii) w kolorze kremowym, nadruk na okładce: 500 szt. - dwa kolory, 500 szt. - full color, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 27) T-shirt - I etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.); II etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.) Opis: 100 % wysokogatunkowej bawełny w podziale na rozmiary: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt., gramatura min. 160 g/m2, podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca na karku, krój prosty, wysoka jakość szycia, materiał i nadruk muszą być wytrzymałe, materiał niekurczący, pakowane jednostkowo w woreczki foliowe przezroczyste, znakowanie: metodą sitodruk w wymiarze do formatu A4, kolor: czarny, druk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego, szt. 800. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 3. Zamawiający informuje, że logotypy w wersji wektorowej Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w dniu zawarcia umowy w formie elektronicznej. 4. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad, winny charakteryzować się wysoką estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Opis i parametry oferowanego przedmiotu formularza - Wycena dostawy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, podał opis i parametry oferowanego przedmiotu. W przypadku zgodności oferowanego przedmiotu z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały do siedziby Zamawiającego w trzech etapach: I. etap w 2013 roku - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II. etap - 30 października 2013 roku III. etap - 20 kwietnia 2014 roku 7. Zamawiający wymaga udzielenia 6 miesięcy gwarancji, liczonych od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Sp.j., ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108149,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242679,00

  • Oferta z najniższą ceną: 242679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242679,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.