eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Łódź: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań)
Numer ogłoszenia: 127276 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313700, faks 042 6365663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie 4 i 5 numer umowy: UDA-POIG.01.03.01-00-132/08-00 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Zadanie 6 i 7 numer umowy: UDA-POIG.01.01.02-10-018/09-00 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie 8 i 9 numer umowy: Grant Contrach #10 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego (BSR Programme 2007-2013).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13631,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13631,47

  • Oferta z najniższą ceną: 13631,47 / Oferta z najwyższą ceną: 16475,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 Papier do kserografów i drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 Tonery i nośniki danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44680,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44680,50

  • Oferta z najniższą ceną: 27878,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48956,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 IGRE Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1058,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1058,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1205,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 IGRE Tonery i nośniki danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORIGINAL ELECTRONICS Jacek Konarzewski, ul. Zbąszyńska 4, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4431,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6 NANO Materiały Biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600,56

  • Oferta z najniższą ceną: 600,56 / Oferta z najwyższą ceną: 901,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7 NANO Tonery i nośniki danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Mat-Pol Andrzej Gorzkiewicz, Ul. Wróblewskiego 19a, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 354,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 354,32

  • Oferta z najniższą ceną: 160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 375,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8 Waterpraxis Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 727,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 727,95

  • Oferta z najniższą ceną: 727,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1353,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie 9 Waterpraxis Tonery i nośniki danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1895,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.