Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Słupsk: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Krasińskiego Nr 7 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 127145 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Krasińskiego Nr 7 w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu gruntownego dachu wraz z przemurowaniem kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Krasińskiego nr 7 w Słupsku 2. Zakres robót obejmuje między innymi: - przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej (czerwonej) pełnej klasy minimum 350, oraz ich częściowe przemurowanie w części strychowej z cegły czerwonej kl. min. 150 - rozbiórkę starego pokrycia z dachówki (ca 191m2), zerwanie starych łat, rozebranie starych obróbek blacharskich, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z membrany dachowej wysokoparoprzepuszczalnej np. Delta Vent N lub inny odpowiednik o nie gorszych parametrach techniczno-jakościowych - przybicie kontrłat 25x50mm, ołacenie połaci dachu łatami iglastymi o przekroju 60x40mm (łaty i kontrłaty muszą być impregnowane w kolorze) - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na rynny, rury spustowe i obróbki z blachy powlekanej, - pokrycie dachu dachówką cementową (32,5x42cm barwioną w masie i malowaną dwukrotnie - kolor czerwony) z zastosowaniem akcesoriów systemowych takich jak: dachówki ze wspornikami pod ławy kominiarskie, systemowe ławy kominiarskie (ażurowe) stalowe lub aluminiowe, dachówki wentylacyjne, dachówki do kanalizacji (z kominkiem i daszkiem , gąsiory systemowe, wsporniki łat kalenicowych, taśma uszczelniająco-wentylacyjna pod gąsiory, klamry do dachówki 5szt /m2 ; klamry do gąsiorów 1szt/1szt gąsiora, zastosowanie gąbki uszczelniającej pod dachówkę przy połączeniu obróbek blacharskich z dachówką przy kominach i koszach, uszczelnienie obróbek blacharskich masą uszczelniającą staleplastychną (silikonem dekarskim) , - wymianę starych wyłazów dachowych na wyłazy dachowe systemowe nie mniejsze niż 45x78cm np. typu Roto Lukarno lub każdy inny podobny odpowiednik o nie gorszych parametrach, - wywóz i utylizację gruzu uporządkowanie i przywrócenie terenu (placu budowy) do stanu pierwotnego - ustawienie i rozbiórkę rusztowań rurowych oraz rusztowań przy kominach - organizację i zabezpieczenie placu budowy. 2.1. Dodatkowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 2A do SIWZ oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od odbioru końcowego robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 1000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz.1808 z póżn. zm.) 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną dot. remontu pokrycia dachowego z dachówki wraz z przemurowaniem kominów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł lub minimum 2 mniejsze remonty dachów z pokryciem z dachówki o łącznej wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie, Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeżeli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że roboty zostały wykonane z należytą starannościąb) 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł b) zaoferuje termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni od daty złożenia faktury, 2. Warunki o których mowa w pkt. 1 p.pkt, 1 i p.pkt 4a muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe warunki i wymagania mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty oświadczeń i dokumentów w postaci: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. . 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.1..Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w rozdz. VI. pkt 2 p.pkt b) składa dokumenty zgodne z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty a) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. b) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w ppkt a) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje . W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku wynikającego z p.pkt c). c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt c, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt c) posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. należy dołączyć: - kserokopię wymaganych uprawnień budowlanych osoby wskazanej do kierowania robotami, - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000zł W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5. Informację na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć dla podwykonawców - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli przewiduje się udział podwykonawców. 6. Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny) sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej 6. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej 7. Dokument potwierdzające parametry techniczno-jakościowe nw materiałów: a) dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanej membrany dachowej b). Aprobatę Techniczną ITB lub certyfikat zgodności z PN na oferowaną dachówkę 9. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa (potwierdzenie notarialne) lub pełnomocnictwo w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4, pokój 7; Koszt SIWZ (w formie papierowej) 18,30 PLN. SIWZ bezpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pokój 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Dostawa jednorazowych obłożeń, wyrobów medycznych i odzieży zabiegowej - 43/TP/2025
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- Remont poszycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach.
- remont dachu budynku użytkowego przy ul. Jana Pawła II 57 w Warszawie.
- Remont dachu, przebudowa z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku "Esterki" - siedziby Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie
- Kompleksowy remont elewacji w budynku przy ul. Piaskowej 15 w Legionowie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.