eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W SIEDZIBIE ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 1 WE WROCŁAWIU.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W SIEDZIBIE ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 1 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 126907 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Zemska 16C, 54-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 75 20, fax 0-71 782 75 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp113.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W SIEDZIBIE ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 1 WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy robót budowlanych polegających na wymianie drewnianej stolarki okiennej na nową wykonaną w technologii PCV. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuję dostawę 25 okien wykonanych w technologii PCV oraz 1 pary drzwi wykonanej w technologii aluminium a następnie ich montaż w siedzibie Zamawiajacego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia oferty w postaci wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument upoważniający do prowadzenia działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia. . Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert. - Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z informacji wynikać powinno, że na dzień składania ofert Wykonawca posiada na swoim rachunku wolne środki lub posiada niewykorzystaną zdolność kredytową, w wielkości odpowiadającej co najmniej całkowitej wartości robót budowlanych, określonej w złożonej przez siebie ofercie. - Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 200 000,00 zł. W przypadku polis wyrażonych w walutach obcych, pod uwagę będzie wzięty średni kurs danej waluty, ogłaszany przez NBP, przypadający na dzień składania ofert. Zakres ubezpieczenia powinien obejmować zabezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o charakterze kontraktowym oraz odpowiedzialności cywilnej o charakterze deliktowym. -Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wymagane jest udokumentowanie wykonania co najmniej jednej takiej roboty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Tremin wykonania zamówienia - 30
  • 3. Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp113.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 ul. ZEMSKA 16 C 54- 438 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 12:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 ul. ZEMSKA 16 C 54- 438 Wrocław Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.