eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Szczecinek: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 126866 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69092 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych o kodach: 180101, 180102, 180103, 180104, 180106, 180108 i 180109 oraz 200108 co najmniej 3 razy w tygodniu, w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, z magazynu odpadów medycznych Zamawiającego. Dzienna ilość odpadów waha się w granicach 80-100 kg (ok. 30 000 kg rocznie). Odbiór odpadów poprzedza ich ważenie, a następnie wystawienie karty przekazania odpadu, którą następnie przekazuje Zamawiającemu. Na zakończenie każdego miesiąca usługi, Wykonawca wystawi fakturę zbiorczą. Faktura winna zawierać ilość odpadów i zaoferowaną cenę powiększoną o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT. Zamawiający ustala termin płatności faktury na 30 dni od daty jej wystawienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia zgodne z przepisami prawa tj. z ustawą o odpadach Dz.U. z 2013 r. poz. 21 oraz Decyzją Marszałka Województwa na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych. Wykonawca winien dysponować odpowiednią bazą transportową, doświadczoną, wykwalifikowaną załogą gwarantującą wysoką jakość usług oraz profesjonalny i sprawny sposób odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca ponadto ponosi pełną odpowiedzialność, zgodnie z definicją posiadacza odpadów, za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami tej ustawy. W przypadku kiedy Wykonawca przekazuje odpad do odzysku lub unieszkodliwiania, oświadczenie że posiada aktualną umowę zawartą na okres co najmniej do dnia 31. 03. 2017 r. z zakładem posiadającym wymagane przepisami prawa w/w decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w tym o kodzie 200108, stanowiącym materiał kategorii 3 - decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzająca zakład i środki transportu do prowadzenia działalności w zakresie zbiórki i przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 3. Wymagana jest kopia, potwierdzona przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-ABC Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60957,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53914,80

  • Oferta z najniższą ceną: 53914,80 / Oferta z najwyższą ceną: 66264,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.