Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Szczecinek: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 69092 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o. , ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych o kodach: 180101, 180102, 180103, 180104, 180106, 180108 i 180109 oraz 200108 co najmniej 3 razy w tygodniu, w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, z magazynu odpadów medycznych Zamawiającego. Dzienna ilość odpadów waha się w granicach 80-100 kg (ok. 30 000 kg rocznie). Odbiór odpadów poprzedza ich ważenie, a następnie wystawienie karty przekazania odpadu, którą następnie przekazuje Zamawiającemu. Na zakończenie każdego miesiąca usługi, Wykonawca wystawi fakturę zbiorczą. Faktura winna zawierać ilość odpadów i zaoferowaną cenę powiększoną o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT. Zamawiający ustala termin płatności faktury na 30 dni od daty jej wystawienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia zgodne z przepisami prawa tj. z ustawą o odpadach Dz.U. z 2013 r. poz. 21 oraz Decyzją Marszałka Województwa na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych. Wykonawca winien dysponować odpowiednią bazą transportową, doświadczoną, wykwalifikowaną załogą gwarantującą wysoką jakość usług oraz profesjonalny i sprawny sposób odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca ponadto ponosi pełną odpowiedzialność, zgodnie z definicją posiadacza odpadów, za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami tej ustawy. W przypadku kiedy Wykonawca przekazuje odpad do odzysku lub unieszkodliwiania, oświadczenie że posiada aktualną umowę zawartą na okres co najmniej do dnia 31. 03. 2017 r. z zakładem posiadającym wymagane przepisami prawa w/w decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w tym o kodzie 200108, stanowiącym materiał kategorii 3 - decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzająca zakład i środki transportu do prowadzenia działalności w zakresie zbiórki i przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 3. Wymagana jest kopia, potwierdzona przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180106, 180108 i 180109 oraz 200108. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień z zakresu odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł rocznie, potwierdzonej że te usługi zostały wykonane należycie. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym: instalacja do unieszkodliwiania odpadów posiadająca wolne moce przerobowe oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Dysponowanie środkami transportu do wykonywania zamówienia, przystosowanymi do przewożenia towarów niebezpiecznych, stosownie do przepisów ustawowych. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Spis treści; 2. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1; 3. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2; 4. Wypełniony formularz oświadczenia - Załącznik nr 8; 5. Wypełniony formularz oświadczenia - Załącznik nr 9; 6. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 7. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości; 8. Oświadczenie o posiadaniu ważnych zaświadczeń ukończenia kursu ADR przez osoby kierujące pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych; 9. Decyzja - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, zezwolenia na odbiór i transport oraz unieszkodliwianie odpadów z grupy 18;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. Zakres dopuszczalnych zmian został określony w projekcie Umowy (Załącznik nr 6). 2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszystkich warunków ujętych w SIWZ, dotyczących wykonania usługi stanowiących Przedmiot Zamówienia, na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 12:00, miejsce: sekretariat: Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Gałowo
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gwda Mała
- Remont zespołu drewnianych pomostów i nawodnego hangaru dla statków pasażerskich wraz z doposażeniem plaży miejskiej w Szczecinku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z adaptacją dotychczasowej sali gimnastycznej przy SOSW w Szczecinku.
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.