eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzicaczęściowa wymiana drzwi i stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Nidzica: częściowa wymiana drzwi i stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23.
Numer ogłoszenia: 126830 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, fax 089 6253279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: częściowa wymiana drzwi i stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Wymiana drzwi wejściowych od tylnej strony budynku polega na demontażu drzwi drewnianych i montażu nowych drzwi z aluminium okleinowanych, struktura drewna, Stolarka drzwiowa ( drzwi wejściowe do budynku ) powinna spełniać następujące kryteria : - antywłamaniowe - potwierdzone certyfikatem, - w kolorze: mahoń, - otwierane na zewnątrz budynku, - w drzwiach zamontowany zamek z klamką obustronną z wkładką zamka oraz dodatkowo wkładkę i samozamykacz, - drzwi z naświetleniem, profil trzykomorowy z przekładką termiczną o przekroju minimum 65mm, jednoskrzydłowe, wypełnienie skrzydła: panel z wytłoczeniami B) Wymiana stolarki okiennej polega na demontażu istniejącej stolarki i montażu nowej stolarki. Stolarka okienna powinna spełniać następujące kryteria : - stolarka okienna PCV dwuszybowa o K = 1,0, - okucia Sigenia lub zbliżone klasą z funkcją mikrowentylacji i klamką przystosowaną do tej funkcji, - bezołowiowe, - grubość ramy min. 60 mm, profil pięciokomorowy, wzmocniony na całym obwodzie ościeżnicy skrzydeł oraz ślemion pionowych i poziomych bez względu na wymiary, kształtownikiem stalowym, ocynkowanym min. 1,5 mm grubości, - okres gwarancji co najmniej 10 lat, - zachowany zostanie dotychczasowy typ ( podział powierzchni oszklonych ) oraz kolor stolarki, - stolarka będzie posiadać odpowiednie parametry techniczne ( potwierdzone przez producenta ), - parapet zewnętrzny z blachy ocynkowanej, powlekanej o grubości minimum 0,55 mm, parapet musi wchodzić pod ramę okienną. Po zamontowaniu stolarki drzwiowej i okiennej należy wykonać prace szpachlarskie, malarskie wokół ościeży otworów drzwiowych i okiennych wewnętrznych farbą emulsyjną i wyprawić ubytki tynków w ościeżu zewnętrznym. Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić zakres robót na miejscu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki drzwiowej i okiennej o wartości minimum 60 000 zł brutto, których realizację zakończono i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ). b) dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, - znajdują się w sytuacji ek0onomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie , każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w ww. punktach. Na spełnienie powyższych warunków Wykonawcy składają stosowne oświadczenie i dokumenty . Brak stosownych oświadczeń i dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 9.1 Wykaz załączonych do oferty dokumentów, 9.2. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 9.3. Oświadczenie o : - spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, - nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 - spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 9.4. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców, przy czym zależność lub dominacja w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 , poz. 447 ) nie dotyczy wzajemnych stosunków pomiędzy podmiotami składającymi wspólnie ofertę. 9.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Pełnomocnictwo od osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę. 9.8. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści projektu umowy. 9.9. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda się złożenia: - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, - Wykazu osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 9.10. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się prze Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. 9.11. Brak oświadczenia lub jednego z wyżej wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatnidzicki.pl/index.php?strona=703

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica pokój nr 33 (sekretariat).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, pokój nr 33 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.