eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV 15811000-6- pieczywo (Zadanie 1), CPV 15812000-3-wyroby ciastkarskie i ciasta (Zadanie 2), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Wrocław: Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV 15811000-6- pieczywo (Zadanie 1), CPV 15812000-3-wyroby ciastkarskie i ciasta (Zadanie 2), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8, oraz do DDPS przy ul. Kościuszki 67 i ul. Komuny Paryskiej 11 we Wrocławiu, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 12682 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV 15811000-6- pieczywo (Zadanie 1), CPV 15812000-3-wyroby ciastkarskie i ciasta (Zadanie 2), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8, oraz do DDPS przy ul. Kościuszki 67 i ul. Komuny Paryskiej 11 we Wrocławiu, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV 15811000-6- pieczywo (Zadanie 1), CPV 15812000-3-wyroby ciastkarskie i ciasta (Zadanie 2), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8, oraz do DDPS przy ul. Kościuszki 67 i ul. Komuny Paryskiej 11 we Wrocławiu, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.10.00 - Pieczywo Oryginalny kod CPV: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, iż: Spełnianiem warunków podmiotowych: 1.1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie dostawy różnych produktów spożywczych ( pie-czywo, ciasta i wyroby ciastkarskie ). Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przed-łożenia dokumentów określonego w punkcie 1 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.2Wykażą się posiadaniem decyzji z Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej ze względu na miejsce produkcji, dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji artykułów będą-cych przedmiotem zamówienia. Decyzja musi potwierdzać, iż zakład spełnia wymagania higienicz-no-sanitarne, a wykonawca stosuje zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz zasady Dobrej Prakty-ki Higienicznej, bądź posiadać wdrożony system HACCP bądź jest w trakcie wdrażania systemu. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w Rozdziale VI SIWZ Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem. UWAGA! W przypadku jeżeli do postępowania przystąpi wykonawca nie będący producentem artykułów będących przedmiotem zamówienia, wówczas winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zakład pro-dukujący artykuły będące przedmiotem zamówienia spełnia wymagania opisane powyżej. 1.1.3posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdol-nych do wykonania zamówienia. wykażą iż posiadają środek transportu do przewozu produktów objętych postępowaniem oraz przedłożą postanowienie sanepidu, iż środki spełniają wymagania higieniczno - sanitarne stawiane przy transporcie żywności. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w punkcie 5 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o za-mówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia tego warunku, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w punktach 3, 4. 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedsta-wicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), któ-ra(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opa-trzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przed-stawicieli Wykonawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedło-żonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za-mawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawiera-jące błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wyko-nawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub doku-menty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz speł-nianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiają-cego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speł-nienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. (dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP). 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). 4.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowa-niem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). 5.Wykaz odpowiednich do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonaw-ca.(wykaz posiadanych środków transportu, oraz decyzje inspekcji sanitarnej, iż środki te spełniają wy-magania higieniczno - sanitarne stawiane przy transporcie żywności). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a)o których mowa w pkt 1,3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: ·nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Roz-porządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. Dolnośląskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. Dolnośląskie Sekretariat pokój 140.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV 15811000-6- pieczywo (Zadanie 1), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8, oraz do DDPS przy ul. Kościuszki 67 i ul. Komuny Paryskiej 11 we Wrocławiu, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin realizacji umowy: Zadanie 1 dostawa pieczywa - od dnia 16.02.2008 r. do dnia 15.02.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem , CPV 15812000-3-wyroby ciastkarskie i ciasta (Zadanie 2), do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzinskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8, oraz do DDPS przy ul. Kościuszki 67 i ul. Komuny Paryskiej 11 we Wrocławiu, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin realizacji umowy: Zadanie 2 dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast - od dnia 16.02.2008 r. do dnia 15.02.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.