To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 126735 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78699 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KWP we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w załącznikach numer 1 do SIWZ. Postępowanie zostało podzielone na 2, niżej wymienione części, w zależności od typu asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia: - część I: dostawa materiałów biurowych - w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1A do SIWZ, - część II: dostawa papieru - w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1B do SIWZ,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych - w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1A do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15 D m. 15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4436,41
Oferta z najniższą ceną: 4436,41 / Oferta z najwyższą ceną: 6225,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa papieru - w rodzaju i ilościach określonych w załączniku numer 1B do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka spółka jawna, ul. Krakowska 29 d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155526,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167363,16
Oferta z najniższą ceną: 167363,16 / Oferta z najwyższą ceną: 174197,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części - postępowanie powtórzone dla części nr 5 - Dostawy ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa teczek aktowych wiązanych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa sukcesywna papieru biurowego do drukarek i kopiarek dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (437)
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





