eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówRoboty uzupełniające do umowy nr WI.272.2.8.2015 z dnia 16.07.2015 r. Wykonanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na ulicach gminnych miasta Pruszkowa.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Pruszków: Roboty uzupełniające do umowy nr WI.272.2.8.2015 z dnia 16.07.2015 r. Wykonanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na ulicach gminnych miasta Pruszkowa.
Numer ogłoszenia: 126712 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające do umowy nr WI.272.2.8.2015 z dnia 16.07.2015 r. Wykonanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na ulicach gminnych miasta Pruszkowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i polega na: - wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm i podbudowie z pospółki gr. 10 cm -1 472 m2 - poz. 4,25 formularza ofertowego; - Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm gr. 12cm - 1262 m2 - poz. 4,35 formularza ofertowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Król, Usługi Brukarskie, Budowa Dróg Opacz, ul. Polna 25a, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. zm.) Zamówienie spełnia przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienie będzie udzielane dotychczasowemu Wykonawcy, stanowi ono nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu robót tego samego rodzaju i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe udzielane było w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu i w SIWZ. Z uwagi na trudności oszacowania ilości robót remontowych (ubytków w nawierzchni jezdni i chodników na ulicach gminnych) zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia podstawowego zawarł informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Określone ilości prac remontowych w zamówieniu podstawowym okazały się niewystarczające, co spowodowało konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu części zakresu robót. Zawarcie umowy pozwoli na zlecenie zadań w zakresie utrzymania nawierzchni w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników ulic gminnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.