Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Świdnik: dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 126515 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. , ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7512044, faks 081 7512837.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do budowy parkingu wraz z ogrodzeniem, oświetleniem i kanalizacją deszczową wg następujących części: Część I - materiały do budowy sieci kanalizacji deszczowej (rury kanalizacyjne, studnie rewizyjne, wpusty uliczne, studzienka kanalizacyjna) Część II - materiały do budowy ogrodzenia (wyroby klinkierowe, system ogrodzeniowy panelowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne zamawianych materiałów zawiera załącznik nr 2 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostaw zamawianych materiałów budowlanych, do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 44.16.30.00-0, 44.16.31.10-4, 44.47.00.00-5, 44.11.11.00-2, 44.11.57.10-9, 44.11.32.00-7, 34.92.82.20-6, 44.23.10.00-8, 44.22.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wykonawca nie wpłaca wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania tego warunku, ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania tego warunku, ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania tego warunku, ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania tego warunku, ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania tego warunku, ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
w przypadku oferowania produktów równoważnych należy przedstawić dokumenty uwiarygodniające te materiały i urządzenia np. karty charakterystyki, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności producenta, dane produktu itp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pegimek.swidnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, pok. nr 21 lub na stronie internetowej www.pegimek.swidnik.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, sekretariat (pok. nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do budowy sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: rury kanalizacyjne, studnie rewizyjne - 6 szt., wpusty uliczne - 2 szt., studzienka kanalizacyjna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 44.16.30.00-0, 44.16.31.10-4, 44.47.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów do budowy ogrodzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do budowy ogrodzenia obejmujące: wyroby klinkierowe - cegły (2500 szt.), daszki (1300 szt.) i płytki (4 m2), system ogrodzeniowy panelowy o długości ok. 118 m, w tym bramy 2 szt. i furtka 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.11.00-2, 44.11.57.10-9, 44.11.32.00-7, 34.92.82.20-6, 44.23.10.00-8, 44.22.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarządzanych przez Zamawiającego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiającego
- Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I stopnia w Świdniku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępu do infrastruktury publicznej na terenie Gminy Radymno poprzez budowę placów zabaw i siłowni zewnętrznej.
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
- "Dostawa armatury wodociągowej oraz elementów montażowych dla potrzeb sieci wodociągowej na terenie Gminy Wilków"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- Remont dachu zabytkowego pałacu w Grabównie
więcej: Elementy ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





