Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Łódź: Opracowanie analiz porealizacyjnych bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dróg krajowych z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 126509 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie analiz porealizacyjnych bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dróg krajowych z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie analiz porealizacyjnych bezpieczeństwa ruchu drogowego dla: Zadanie 1. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 23+300 do km 23+500 m. Głowno. Zadanie 2. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla odcinka drogi krajowej nr 14 m. Łask Kolumna od km 79+360 do km 82+360. Zadanie 3. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 63+595 do 63+937 w m. Ksawerów. Zadanie 4. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowań na drodze krajowej nr 2 z ul. Grunwaldzką i z ul. Armii Krajowej od km 398+300 i 398+ 770 m. Łowicz. Zadanie 5. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 72 km 149+860 do km 150+340 w m. Głuchów Zadanie 6. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 394+000 do km 395+060 m. Babsk. Zadanie 7. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 383+270 do km 386+320 m. Rawa Maz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy Prawo zamówień publiczny Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1.1 Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki te muszą spełniać łącznie. 7.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Lp. Funkcja i wymagana ilość osób Uprawnienia OIIB Minimalne doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat 1 2 3 4 Inżynieria ruchu 1. Specjalista w zakresie inżynierii ruchu1 osoba* Nie wymaga się.Był autorem lub współautorem min 2 projektów organizacji ruchu dla dróg klasy min. G lub 2 opracowań BRD dla dróg klasy min. G. * ilość osób jest zależna od ilości zadań na które Wykonawca złoży ofertę, w przypadku złożenia ofert np. na więcej niż 3 zadania wymaga się by Wykonawca wykazał co najmniej 2 specjalistów w zakresie inżynierii ruchu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej 1 opracowanie dotyczące analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach klasy min. G. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3., Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1zawartym w SIWZ. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 zawartego w SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w projektowaniu o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 SIWZ., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1 Do wykazu należy załączyć dokument -informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu- zgodnie z załącznikiem. 8.2.2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi, ul. Roosevelta 9. SIWZ w formie papierowej płatna 15zł brutto. Płatne w kasie Zamawiającego lub przelewem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 23+300 do km 23+500 m. Głowno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 23+300 do km 23+500 m. Głowno..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla odcinka drogi krajowej nr 14 m. Łask Kolumna od km 79+360 do km 82+360..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla odcinka drogi krajowej nr 14 m. Łask Kolumna od km 79+360 do km 82+360..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 63+595 do 63+937 w m. Ksawerów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 14 km 63+595 do 63+937 w m. Ksawerów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowań na drodze krajowej nr 2 z ul. Grunwaldzką i z ul. Armii Krajowej od km 398+300 i 398+ 770 m. Łowicz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowań na drodze krajowej nr 2 z ul. Grunwaldzką i z ul. Armii Krajowej od km 398+300 i 398+ 770 m. Łowicz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 72 km 149+860 do km 150+340 w m. Głuchów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 72 km 149+860 do km 150+340 w m. Głuchów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 394+000 do km 395+060 m. Babsk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 394+000 do km 395+060 m. Babsk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 383+270 do km 386+320 m. Rawa Maz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego PO dla skrzyżowania na drodze krajowej nr 8 km 383+270 do km 386+320 m. Rawa Maz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.