Ogłoszenie z dnia 2007-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głuchów: ADAPTACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DOM LUDOWY ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZYLEGŁEGO POD REKREACJĘ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Głuchów, do kontaktów: Lech Kowara, Aleja Klonowa 5, 96-130 Głuchów, woj. łódzkie, tel. 046 8157530, fax 046 8157058, e-mail: lechkowara@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gluchow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DOM LUDOWY ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZYLEGŁEGO POD REKREACJĘ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Miłochniewice (gmina Głuchów). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1 Adaptacja budynku świetlicy wiejskiej na dom ludowy. 2. Zagospodarowanie terenu przyległego pod rekreację 3. Odbudowa zbiornika wodnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. - Dz. U Nr 19 poz. 177 z 2004r. tekst jednolity Dz.U. 2006 Nr 164 poz. 116. 3/ Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres robót . Projekt obejmuje adaptację budynku świetlicy wiejskiej na dom ludowy oraz zagospodarowanie terenu przyległego pod rekreację. Wymiary budynku istniejącego: 26,82 x 8,61 m, pow. zabudowy 230,92 m2, pow. użytkowa 181,16 m2 A. Adaptacja budynku świetlicy wiejskiej na dom ludowy. 1. Termomodernizacja budynku 218,34 m2, wymiana okien 8 szt, wymiana drzwi 2 szt , wymiana dachu i obróbki blacharskie: 286 m2, wymiana sufitu 103 m2 , wymiana podłogi 9,74 m2 2. Roboty budowlane - sanitariaty - dobudowanie do istniejącego budynku sanitariatów o parametrach: kubatura 75,00 m3 , kondygnacje 1 3. Roboty wodnokanalizacyjne: zamontowanie urządzeń sanitarnych. miski ustępowe 4 szt, umywalki 5 szt, pisuary. 3 szt 4. Budowa zbiornika ścieków. Pow. zabudowy 18,06 m2, kubatura 18,75 m3, pojemność zbiornika 14,20 m3 5. Roboty elektryczne. Wymiana instalacji elektrycznej w całym budynku . B. Zagospodarowanie terenu przyległego pod rekreację . Teren znajdujący się w pobliżu przebudowanej świetlicy wiejskiej, składający się ze zbiornika wodnego, łąki oraz terenu utwardzonego został przeznaczony na rekreację. Powierzchnia lustra wody 0,3 ha, - pojemność zbiornika 3000 m3 ,- średnia głębokość 1 m. Zakres robót budowlanych: utwardzenie terenu - 280 m2, ogrodzenie działki - 303 mb , odbudowa zbiornika wodnego - roboty polegające na odmuleniu czaszy, oczyszczeniu brzegów z krzaków i drzew, obsianiu trawą , wykonaniu przepustu z piętrzeniem. Wykonanie tablicy informacji turystycznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione : 1/ w pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych 3/ poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4/ gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. - Dz. U Nr 19 poz. 177 z 2004r. tekst jednolity Dz.U. 2006 Nr 164 poz. 116. 3/ Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenie spełniania w/w warunków poprzez analizę oferty i załączników opisanych w pkt. 6 SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień i uzupełnień dokumentów. Termin złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień ustala Zamawiający. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie \spełnia\-\nie spełnia\ Wykonawca musi spełniać każdy z warunków - nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie - Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie - Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zaswiadczenie - ZUS 4. Zaświadczenie - Urząd Skarbowy 5. Zaświadczenie - KRK 6. Aktualne zaświadzcenie o wpisie do ewidencji gospodarczej (odpis z rejestru) 7. Dokumenty potwierdzające wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 8. Wykaz personelu, robót, maszyn,narzędzi, urzadzeń i pojazdów oraz inne dokumenty opisane w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na rachunek bankowy: 96-130 Głuchów Gmina Głuchów, Aleja Klonowa 5, Bank Sp.Skierniewice O/Głuchów Konto: 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 09:15, Urząd Gminy w Głuchowie, 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5, Sala Konfrerencyjna (parter Urzedu Gminy).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; PROJEKT współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont Przychodni SZPZLO Warszawa Ochota: Remont części II piętra w Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Szczęśliwickiej 36 w Warszawie
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kołacinie wraz z wymianą źródła ciepła
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Rozbudowa i przebudowa amfiteatru w dzielnicy Tatary w Lublinie wraz z budową obiektów małej architektury, instalacjami zewnętrznymi: oświetlenia terenu, monitoringu z linią teletechniczną,
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.