Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Warszawa: Wymiana opraw oświetleniowych w salach, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Nr 4 przy ul. Szczęśliwickiej 46 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 126004 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota, ul. Grójecka 17A, 01-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5783561, fax 022 5783555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.urzadochota.waw.pl/PRZETARGI
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana opraw oświetleniowych w salach, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Nr 4 przy ul. Szczęśliwickiej 46 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje roboty malarskie, cyklinowanie i lakierowanie posadzki w sali gimnastycznej, wymianę okien drewnianych na okna z PCW - klatki schodowe w budynku, roboty malarskie na klatkach schodowych, roboty malarskie łącznika, wymiana opraw oświetleniowych w salach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2.posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie co najmniej 2 remontów o zakresie podobnym i wartości nie mniejszej niż 100.000zł brutto każdy -w ciągu ostatnich 5 lat, 3.zapewnią realizację robót przez osoby legitymujące się uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej( min. 1 osoba) wymienione wyżej osoby winny posiadać aktualne zaświadczenia przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów oraz osoby posiadające kwalifikacje SEP E ( min. 2 osoby) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych 2)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2)w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 4)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 8)w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza się podwykonawcom; 9)kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl/PRZEATRGI/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy, ul. Grójecka 17A, 02-021 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy, ul. Grójecka 17A, 02-021 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie Oddział w Tarnobrzegu oraz remont łazienki damskiej na III piętrze w budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie.
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łaszczowie
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
- Wykonanie kompaktowego węzła wymiennikowego dwufunkcyjnego dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla części mieszkalnej budynku przy ul. Zgoda 23 w Koszalinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.