eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Karczew: prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość)
Numer ogłoszenia: 125895 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111269 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806516, 780 76 41, faks 22 7806536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość) Zakres obowiązków obejmuje w szczególności: 1. Część 1 - kierownik projektu (kontrola) w tym min.: a) nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie i monitoring prawidłowej realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) nadzorowanie prac wszystkich członków zespołu, c) zatwierdzanie propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian do wniosku, d) nadzorowanie nad wprowadzaniem informacji i promocji projektu wymaganych umową, e) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, f) kontrola merytoryczna realizacji projektu, g) weryfikacja wniosku o płatność oraz harmonogramu płatności pod względem merytorycznym, h) rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, i) merytoryczna weryfikacja faktur oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu. 2. Część 2 - asystent kierownika projektu w tym min.: a) współpraca z Kierownikiem projektu w celu prawidłowej realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) zarządzanie realizacją projektu w przypadku nieobecności Kierownika projektu, c) comiesięczne kontrolowanie ostatecznych odbiorców w celu prawidłowej realizacji projektu, d) przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących projektu, e) odbieranie korespondencji dot. projektu i przekazywanie jej Kierownikowi projektu, f) opisywanie merytoryczne faktur zgodnie z wytycznymi, g) merytoryczne sporządzanie harmonogramu płatności oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu, h) współpraca z rozliczającym projekt w zakresie realizacji projektu. 3. Część 3 - rozliczanie projektu w tym min.: a) odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniające wszystkie źródła finansowania, c) zatwierdzanie dokumentów do zapłaty, d) ostateczna akceptacja przelewu poprzez CUI i przesyłanie przelewów do realizacji do banku, e) współudział w opracowywaniu wniosku o płatność w zakresie finansowym, tj. zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki i zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione dochody, objęte wnioskiem na podstawie źródłowych dokumentów i przekazywanie całości asystentowi projektu, f) właściwy nadzór nad majątkiem projektów, w tym rejestrowanie zakupów, g) współpraca w zakresie księgowości z instytucją wdrążającą, h) wspieranie działań kierownika projektu, w aspekcie finansowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnienie płynnego finansowania projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu projektu, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu, i) pomoc w przeprowadzaniu audytu projektu oraz współpraca i zapewnienie warunków pracy audytorowi wewnętrznemu, j) niezwłoczne informowanie (e-mail lub notatka służbowa) kierownika projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu, k) współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. 4. Część 4 - rozliczanie projektu (księgowość) w tym min.: a) odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) prowadzenie księgowości projektu w ramach księgowań jednostki, c) weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym, d) prowadzenie odrębnej ewidencji, która zawiera wykaz wydatków, do których podatek VAT uznany jest za wydatek kwalifikowany, e) obsługa rachunku bankowego i wypełnienie polecenia przelewu poprzez CUI, f) sporządzanie dwóch kserokopii dokumentów źródłowych po dokonaniu przelewu i przekazywanie ich do asystenta kierownika projektu, g) sporządzanie sprawozdań RB-27S i RB-28S, h) wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków, i) prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych, j) comiesięczne uzgodnienia z asystentem kierownika projektu wykonania poszczególnych zadań projektu, k) archiwizowanie dokumentów finansowych projektu, l) niezwłoczne informowanie (e-mail lub notatka służbowa) kierownika projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią Projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kierownik projektu (kontrola)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kwasiborska, ul. Szwankowskiego 7 m 60, 01-318 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80392,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78846,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78846,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Asystent kierownika projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Janina Sielska, ul. Wschodnia 12, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: pracownik ds. rozliczenia projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Pajek, ul. Tolińska 8, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67704,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66402,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pracownik ds. rozliczenia projektu - księgowość

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Smolak, ul. Żeromskiego 14, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.