eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KunówDowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Gimnazjum w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku i Publicznego Przedszkola w Kunowie w roku szkolnym 2015/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Kunów: Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Gimnazjum w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku i Publicznego Przedszkola w Kunowie w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 125711 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105837 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, faks 041 2611356, 2613174, 2611358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Gimnazjum w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku i Publicznego Przedszkola w Kunowie w roku szkolnym 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Gimnazjum w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku i Publicznego Przedszkola w Kunowie w roku szkolnym 2015/2016. 1)Pod pojęciem przewozów szkolnych Zamawiający rozumie realizację dowozów oraz odwozów uczniów w ramach komunikacji dla określonej grupy osób, tj. dla uczniów, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem (regularne przewozy specjalne). 2)Dowozy będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. 3)Pojazdy przeznaczone do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania i warunki techniczne do wykonywania tego typu usługi. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). 4)Dzieci zabierane będą z przystanków autobusowych zlokalizowanych przy danej trasie. Usługi wykonywane będą w dniach od poniedziałku do piątku włącznie. 5)W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi np. odpracowanie w wolną sobotę dnia wolnego. 6)Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci z gminy Kunów do Gimnazjum, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku i Publicznego Przedszkola w Kunowie, dzieci do poszczególnych placówek mają być dowożone trzema środkami transportu o łącznej liczbie miejsc: LINIA NR 1 - min. 62 miejsca, LINIA NR 2 - min. 55 miejsc, LINIA NR 3 - min. 40 miejsc. 7)Miejscowości, z których dowożeni są uczniowie: -dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Kunowie z następujących miejscowości: Bukowie, Biechów, Chocimów, Małe Jodło, Kolonia Piaski, Nietulisko Małe, Janik, ul. Sosnowa oraz odwóz z powrotem po zakończeniu zajęć szkolnych. -dowóz dzieci do Gimnazjum w Kunowie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Janiku z następujących miejscowości: Karczma Miłkowska, Janik, Wymysłów, Doły Biskupie, Nietulisko Duże, Nietulisko Małe, Kolonia Piaski Kolonia Inwalidzka oraz odwóz z powrotem po zakończeniu zajęć szkolnych. 8)Długość tygodniowej trasy łącznie wynosić będzie 1.015 km (szacunkowo 37.555 km rocznie) Dzienny kilometraż na poszczególnych liniach wynosi: linia nr 1 - 97 km, linia nr 2 - 46 km, linia nr 3 - 60 km 9)Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Szacunkowa liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 230 osób. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Każda zmiana musi być akceptowana przez Zamawiającego. 10)Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi. 11)W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 stopni C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 12)Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego. Do realizacji zamówienia wymagane są 3 pojazdy. 13)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 14)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. - Dz. U. z 2012r. Poz. 1265), tj. ukończone 21 lat, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców. 15)W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od jej wystąpienia, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu, wykonawca zapewnia dowóz dzieci innym pojazdem spełniającym wymagania dotyczące przewozu dzieci i młodzieży. 16)Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany tras lub godzin dowozu i odwozu uczniów wynikające z organizacji pracy szkoły czy przedszkola. Zamawiający poinformuje o zmianach pisemnie bądź faksem nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. 17)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18)W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu 1 godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 19)Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdów, dokumentacji pojazdu i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z usługą. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie podstawić do kontroli odpowiednim służbom środki transportu przeznaczone do przewozu dzieci i młodzieży. 20)Przebieg tras przewozu zawarty jest w harmonogramie dowozów dla roku szkolnego 2015/2016 stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy. 21)Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 22)Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: -Podstawę do zapłaty wykonanych świadczeń stanowić będzie rozliczenie za okres każdego miesiąca. -Rozliczanie wykonania usługi będzie dokonywane na podstawie Zestawienia przejechanych kilometrów - Załącznik nr 2 do umowy. -Zapłata za poszczególne faktury będzie następować w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. -Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Jeziorski, Styków , ul. Świętokrzyska 124, 27-230 Brody, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217218,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129564,75

  • Oferta z najniższą ceną: 129564,75 / Oferta z najwyższą ceną: 149093,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.