eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego gruntów wsi Drewniki, Majdan Skierbieszowski, Marcinówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Zamość: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego gruntów wsi Drewniki, Majdan Skierbieszowski, Marcinówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie.
Numer ogłoszenia: 125678 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zamościu , ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6382270, faks 084 6393152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl/starostwo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego gruntów wsi Drewniki, Majdan Skierbieszowski, Marcinówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego gruntów wsi Drewniki, Majdan Skierbieszowski, Marcinówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie. Długość dróg objętych zagospodarowaniem 50510 m. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie funkcjonalno-użytkowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 71.32.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Zamawiającego w wysokości dla zadania nr 1 - 30.000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ), dla zadania nr 2 - 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ), przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na oba zadana wadium w wysokości 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla zadania nr 1 należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie przez wykonawcę co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe o wartości co najmniej 1.500 00,00 zł. brutto oraz wykaz wykonanych usług polegających na zaprojektowaniu co najmniej dwóch obiektów o łącznej długości min. 4 km; - dla zadania nr 2 należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie przez wykonawcę co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe o wartości co najmniej 1.000 000,00 zł. brutto oraz wykaz wykonanych usług polegających na zaprojektowaniu co najmniej dwóch obiektów o łącznej długości min. 3 km; - W przypadku składania oferty na oba zadania należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie przez wykonawcę co najmniej 2 roboty odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe o wartości co najmniej 1.500 000 zł. jedna oraz 1.000.000 zł brutto druga oraz wykaz wykonanych usług polegających na zaprojektowaniu co najmniej dwóch obiektów o łącznej długości min. 7 km.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami posiadającymi wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( do kierowania robotami) - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 Nr 243 poz.1623 z późn. zm.) Warunek ten zostanie spełniony dla zadania 1 i 2 odrębnie , jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował : - co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej - co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej W przypadku składnia oferty na oba zadania - co najmniej 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej - co najmniej 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla zadania nr 1 posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1.500 000, 00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł - dla zadania nr 2 posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000, 00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. - W przypadku składnia oferty na oba zadania posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 2.500 000, 00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opisane w SIWZ oraz projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zamościu ul. Przemysłowa 4, 22 - 400 Zamość pok 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zamościu ul. Przemysłowa 4, 22 - 400 Zamość pok 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie finansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi: Drewniki i Majdan Skierbieszowski, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi: Drewniki i Majdan Skierbieszowski, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych lub uzyskaniem pozwoleń na budowę, oraz czasową organizacją ruchu na włączenia wjazdów do drogi wojewódzkiej nr 843 , oraz dróg powiatowych i gminnych, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznej. Zamówienie polega na kształtowaniu sieci dróg transportu rolnego wsi Drewniki i Majdan Skierbieszowski o łącznej powierzchni 729 ha. Zakres robót budowlanych : - długość dróg objętych zagospodarowaniem: 29 176 m, w tym: przeznaczonych do utwardzenia: 11 014 m, przeznaczonych do wyprofilowania: 18 162 m, - przebudowa i remont zjazdów - zjazdy z drogi wojewódzkiej nr 843 Chełm - Kraśniczyn - Zamość - zjazdy z drogi powiatowej nr 3228L , - zjazdy z dróg gminnych - przebudowa i budowa przepustów - wykonanie poszerzeń na skrzyżowaniach i niezbędnych mijanek na trasie utwardzenia - wykonanie przelewów - orientacyjna ilość i lokalizacja pokazana na zał. graficznych - utwardzenie skrzyżowań z drogami gruntowymi - likwidację starych miedz- skarp o łącznej długości ok.17 350 mb , - wycina drzew i krzaków, oczyszczenie oraz usunięcie karp, korzeni i pniaków w projektowanych pasach drogowych oraz likwidowanych miedzach na innych terenach - oczyszczenie rowów z krzaków i korzeni oraz ich udrożnienie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi: Maciejówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dróg transportu rolniczego w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi: Maciejówka i Podwysokie, gmina Skierbieszów, powiat zamojski, województwo lubelskie.Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych lub pozwoleń na budowę, oraz czasową organizacją ruchu na włączenia wjazdów do dróg powiatowych i gminnych, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznej. Zamówienie polega na kształtowaniu sieci dróg transportu rolnego wsi Marcinówka i Podwysokie o łącznej powierzchni 621 ha. Zakres robót budowlanych: - długość dróg objętych zagospodarowaniem: 21 334 m, w tym: przeznaczonych do utwardzenia: 6 162 m, przeznaczonych do wyprofilowania: 15 172 m, - przebudowa i remont zjazdów - zjazdy z drogi powiatowej nr 3229L - zjazdy z dróg gminnych - przebudowa i budowa przepustów - wykonanie poszerzeń na skrzyżowaniach i niezbędnych mijanek na trasie utwardzenia - wykonanie przelewów - orientacyjna ilość i lokalizacja pokazana na zał. graficznych - utwardzenie skrzyżowań z drogami gruntowymi - likwidację starych miedz- skarp o łącznej długości ok. 8 260 mb , - wycina drzew i krzaków, oczyszczenie oraz usunięcie karp, korzeni i pniaków w projektowanych pasach drogowych oraz likwidowanych miedzach na innych terenach - oczyszczenie rowów z krzaków i korzeni oraz ich udrożnienie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.