eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa specjalistycznego sprzętu narciarskiego, wspinaczkowego i sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Lubliniec: Dostawa specjalistycznego sprzętu narciarskiego, wspinaczkowego i sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 125675 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa, Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu narciarskiego, wspinaczkowego i sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu narciarskiego, wspinaczkowego i sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu. Wartość szacunkowa zamówienia: 83 606,91

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu / Załącznik Nr 2 do SIWZ /; 5) złożą formularz ofertowy / Załącznik Nr 1 do SIWZ / wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) potwierdzą, że spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego; 2.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli: 1) przedstawi zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (w szczególności zgodności wyrobu z wymaganiami: Polskiej Normy, jakości i bezpieczeństwa tj.: certyfikat jakości, atesty), jeżeli odpowiednie przepisy nakładają obowiązek posiadania takich zaświadczeń z zastrzeżeniem pkt. 4.2 i 4.3; 2) wykonawca, może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 4.1, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości; 3) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 8 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wypełniony i podpisany Ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wypełniony dokument Specyfikacja techniczna sprzętu z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (w szczególności zgodności wyrobu z wymaganiami: Polskiej Normy, jakości i bezpieczeństwa tj.: certyfikaty jakości, atesty), jeżeli odpowiednie przepisy nakładają obowiązek posiadania takich zaświadczeń z zastrzeżeniem ppkt. b, b) Wykonawca, może zamiast zaświadczeń, o których mowa w ppkt.a, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, (z dopiskiem kancelaria jawna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.