Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Kępno: Zorganizowanie dwóch wyjazdów dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 125343 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 79 122 90, faks 62 79 122 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch wyjazdów dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zorganizowanie w ramach projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam.. - budowanie lokalnego systemu wsparcia dwóch wyjazdów tj. 7-dniowego wyjazdowego warsztatu z doradcą zawodowym dla 25 osób na terenie Polski (część nr 1) oraz 10-dniowego wyjazdowego warsztatu Ja - świadomy dorosły dla 14 osób do miejscowości turystycznej nad Morzem Bałtyckim na terenie Polski (część nr 2). Uczestnikami 7-dniowego wyjazdu są także osoby niepełnosprawne. Szczegółowy opis każdego wyżej wymienionego elementu zamówienia został podany w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 63.00.00.00-9, 60.10.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy PZP) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy PZP) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy PZP) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy PZP) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy PZP) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy PZP o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 2) Wykaz podwykonawstwa sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. X niniejszej SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6) Program wyjazdu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany warunków umów oraz warunki zmian opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.kepno.pl http://bip.powiatkepno.pl/wykaz_jednostek/powiatowe_centrum_pomocy_rodzinie.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, sekretariat pokój nr 4. Cena 30 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie przy ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, sekretariat pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam... - budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 7-dniowy wyjazdowy warsztat z doradcą zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin wyjazdu: 2.09.2013 - 8.09.2013 (od poniedziałku do niedzieli) Ilość uczestników: 25 osób (w tym: 16 osób niepełnosprawnych, 7 opiekunów osób niepełnosprawnych, 1 doradca zawodowy prowadzący zajęcia, 1 osoba monitorująca organizację - pracownik Zamawiającego). Miejsce pobytu: atrakcyjna turystycznie miejscowość na terenie Polski. Cel wyjazdu: przeprowadzenie 25-godzinnych zajęć warsztatowych przez doradcę zawodowego, którego zatrudnia Zamawiający (1 godz.=60 minut).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 63.50.00.00-4, 55.12.00.00-7, 63.00.00.00-9, 60.10.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.00.00.00-0, 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 10-dniowy wyjazdowy warsztat Ja - świadomy dorosły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin wyjazdu: 21.07.2013 - 30.07.2013 (od niedzieli do wtorku następnego tygodnia). Ilość uczestników: 14 osób (w tym: 10 osób-młodzież 15-25 lat z rodzin zastępczych powiatu kępińskiego, 1 opiekun, prowadzący zajęcia: 1 psycholog i 1 pedagog, 1 osoba monitorująca organizację - pracownik Zamawiającego). Ilość uczestników może ulec zmianie, ale w wyjeździe nie będzie uczestniczyć mniej niż 12 osób i nie więcej niż 17. Miejsce pobytu: atrakcyjna turystycznie miejscowość na terenie Polski nad Morzem Bałtyckim. Cel wyjazdu: przeprowadzenie zajęć warsztatowych przez psychologa i pedagoga (zaangażowanych przez Zamawiającego). Łączny wymiar zajęć: 48 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 minut)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 63.50.00.00-4, 55.12.00.00-7, 63.00.00.00-9, 60.10.00.00-9, 55.00.00.00-0, 63.51.00.00-7, 55.11.00.00-4, 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Całodziennego Klubu Seniora "Pod Żurawiem" w Kępnie oraz Noclegowni w Mianowicach
- Budowa zadaszonego lodowiska przy al. Marcinkowskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2026r.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- "Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej"
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- "Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej"
- Usługi przewozu osób, w tym osób z niepełnosprawnościami, podopiecznych Dziennego Domu Pomocy "Senior+" w Kłecku, Klubu Seniora w Kłecku i Klubu Seniora w Działyniu
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





