Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-10
Lublin: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH - 10 PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 125219 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH - 10 PAKIETÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych, środków do dezynfekcji i innych wyrobów medycznych wyspecyfikowanych w niżej wymienionych 10 pakietach: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych Pakiet II - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel Pakiet III - Dostawa elektrod do EKG i do prób wysiłkowych Pakiet IV - Dostawa papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej Pakiet V - Dostawa żelu do USG Pakiet VI - Dostawa filtrów kompatybilnych z koncentratorem tlenu Kröber OXY 6000 Pakiet VII - Dostawa filtrów kompatybilnych z inkubatorem ATOM Dual i ATOM Rabee Pakiet VIII - Dostawa proszku hemostatycznego Pakiet IX - Dostawa taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego Pakiet X - Dostawa preparatu do mycia i wstępnej dezynfekcji instrumentów medycznych 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39 51 80 00-6- bielizna szpitalna 33 14 00 00-3- materiały medyczne 33 16 22 00-5- przyrządy używane na salach operacyjnych 33 14 10 00-0- jednorazowe, niemechaniczne artykuły medyczne i hematologiczne 33 14 11 27-6- hemostatyki wchłanialne 33 19 00 00-8- różne urządzenia i produkty medyczne 33 63 16 00-8- środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-10 do SIWZ. 3.4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.5. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-5, 33.14.11.27-6, 33.19.00.00-8, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
9.1. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 poz. 679.) : - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych, lub - deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowane przedstawiciela, 9.2.Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze należy dołączyć pozwolenie, o którym mowa w Ustawie o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. (Dz.U. 175/02 poz.1433 z późn. zm.) - aktualne na dzień składania ofert - dot. Pakietu nr X, UWAGA: Zaleca się aby dowód dopuszczenia na rynek krajowy został dołączony do oferty bezpośrednio po załączniku stanowiącym kosztorys ofertowy na dostawę w poszczególnych zadaniach. 9.3. Opis zaproponowanych zestawów przedmiotu oferty w formie katalogów oferowanych produktów, ulotek, folderów, materiałów techniczno-reklamowych, opisów technicznych - opisujących parametry oferowanego asortymentu nie sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaznaczył, którego asortymentu dotyczy złożony dokument. 9.4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny i nie podlega ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 poz. 679.), wskazujące jednocześnie jakich produktów dotyczy. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 14 do SIWZ, 9.5. Do oferty należy dołączyć arkusz danych technicznych (charakterystykę produktu), wystawiony przez producenta wyrobu, potwierdzający spełnienie normy EN 13795- 1, 2, 3 - dot.. Pakietu I. 9.6. Wypełnione tabele parametrów granicznych, zaznaczyć właściwą kolumnę TAK lub NIE dla każdego z parametrów,cech. - z wyłączeniem Pakietów II, IV, V, VI, VII, IX. II. W odniesieniu do Pakietu nr X (środki dezynfekcyjne) 9.7. Aktualny tekst etykiety wraz z instrukcją użytkowania dla środków kwalifikowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy określonych odpowiednio w załącznikach , 9.8. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej a jeżeli preparat nie jest klasyfikowany jako niebezpieczny, należy złożyć stosowne oświadczenie. Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej należy dołączyć w formie papierowej a po podpisaniu umowy w formie elektronicznej. Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznych opisów z dokumentami dołączonymi do oferty lub złożonymi na wezwanie Zamawiającego. Nie złożenie dokumentów określonych w pkt. od 9.1 do 9.8 skutkować będzie odrzuceniem oferty po wyczerpaniu dyspozycji określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT, b) obniżenia cen przez Wykonawcę, c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie d) zmiany nazwy lub producenta dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zmówienia określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie jak wyżej. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko )..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.07.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Zestaw do histeroskopii - 820 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Jałowy zestaw chirurgiczny do cesarskiego cięcia (pozycja leżąca) - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Jałowy zestaw chirurgiczny do zabiegów ginekologicznych - 170 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Zestaw do laparoskopii - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Zestaw do operacji brzusznych - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny - 3 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Barierowy jałowy wzmocniony fartuch chirurgiczny - 2 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.8 - Ręcznik składany (pakowany po 2 szt.) - 5 200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.9 - Serweta nieprzylepna 75cm x 90cm - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet I - Dostawa obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10- Serweta przylepna wymiary: - 100 cm x 150 cm - 50 szt. - 150cm x 240cm - 50 szt. - 75cm x 75cm - 50 szt. - 75cm x 90cm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet II - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 - Elektroda zewnętrzna jednorazowego użytku do czasowej stymulacji, defibrylacji, kardiowersji, monitorowania do defibrylatora typu Corpuls3 - 5 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet II - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2 - Elektroda zewnętrzna jednorazowego użytku do czasowej stymulacji, defibrylacji, kardiowersji, monitorowania do defibrylatora typu ZOLL - 2 komplety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet II - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3 - Papier EKG do defibrylatora typu ZOLL termoczuły rozmiar 90x90mm (składanka) - 6 blok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet II - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.4 - Papier EKG do defibrylatora typu Corpuls3 rozmiar 106mm x 22 m z nadrukiem - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet III - Dostawa elektrod do EKG i do prób wysiłkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda do EKG jednorazowego użytku dla dorosłych. - 6 000 2. Elektroda do EKG jednorazowego użytku do Holtera dla dorosłych. - 5 000 3. Elektroda do prób wysiłkowych dla dorosłych. - 5 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do EKG E 300, rozmiar 110 x 40. - 100 szt 2. Papier do EKG do aparatu Ascard 3 z nadrukiem, rozmiar 104 x 40. - 20 szt 3. Papier do EKG do aparatu Delta 3 Plus, rozmiar 112 x 100 x 300. - 10 bloków 4. Papier do EKG do aparatu Ascard A4, rozmiar 112 x 25. - 120 szt 5. Papier do EKG do aparatu Midicard, rozmiar 130 x 25. - 40 szt 6. Papier KTG do aparatu Hewlett Packard, rozmiar 150 x 100 x 150 bez perforacji. - 20 blok 7. Papier KTG do aparatu Sonicaid Oxford Team, rozmiar 143 x 150 x 300. - 200 blok 8. Papier termoczuły do KTG BTL 700, rozmiar 215x20 z nadrukiem - 120 sztuk 9. Papier termoczuły do KTG Oxford SRF 618 B rozmiar 112 x 100 x 150 - 60 bloków 10. Papier K - 65 HM. - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet V - Dostawa żelu do USG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do USG opak. mniejsze lub równe 500g. - 630.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet VI - Dostawa filtrów kompatybilnych z koncentratorem tlenu Kröber OXY 6000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr zewnętrzny szorstki -100 2. Filtr wewnętrzny antybakteryjny -70 3. Filtr dostarczający powietrze - 50 4. Nawilżacz powietrza (butelek) - 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet VII - Dostawa filtrów kompatybilnych z inkubatorem ATOM Dual i ATOM Rabee.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr do inkubatorów typu ATOM Dual - 6 2. Filtr do inkubatorów typu ATOM Rabee - 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa proszku hemostatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszek hemostatyczny w zestawie z aplikatorem do operacji otwartych, całkowicie wchłanialny w ciągu 48 godz. Zestaw zawiera 2 g proszku. - 10 2. Uniwersalny cewnik do aplikacji proszku metodą laparoskopową o długości 44 cm. - 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet IX -Taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma i narzędzia do jej zakładania. Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z polipropylenu monofilamentowego , jednorodna, całkowicie niewchłanialna,, brzegi taśmy zakończone pętelkami, taśma w plastikowej osłonce. Wymiary taśmy: - grubość nici do 0,10 mm, - długość ok.450 mm, -szerokość do 12 mm. Zestaw musi zawierać: - narzędzia jednorazowe lub Wykonawca udostępni kompletny zestaw narzędzi wielorazowych ( bez potrzeby dostarczania dodatkowych narzędzi) na czas wykorzystania taśm. Udostępnione narzędzia muszą być wykonane ze stali chirurgicznej, spiralne, do metody przezzasłonowej techniką od zewnątrz do środka out-in lub odwrotnie in-out, prawe+lewe oraz prowadnik ochraniający. - 25 2. Siatka i narzędzia do jej zakładania. Siatka do korekcji cystocele wykonana z polipropylenu monofilamentowego, o anatomicznym kształcie, z wplecioną niebieską nicią ułatwiającą operatorowi rozmieszczenie implantu i czterema ramionami. Wymiary siatki: - wymiary 50 x 70 mm, - długość ramion ok. 17cm (+- 1cm), - grubość siatki do 0,34 mm, - gramatura max. 30 g m2. Zestaw musi zawierać: -narzędzia jednorazowe lub Wykonawca udostępni kompletny zestaw narzędzi wielorazowych ( bez potrzeby dostarczania dodatkowych narzędzi) na czas wykorzystania taśm. Udostępnione narzędzia muszą być wykonane ze stali chirurgicznej do metody przezzasłonowej od zewnątrz do środka out-in z atraumatyczną końcówką i uszkiem do mocowania siatki. - 20 3. Siatka i narzędzia do jej zakładania. Siatka do korekcji rectocele wykonana z polipropylenu monofilamentowego, o anatomicznym kształcie, , z wplecioną niebieską nicią ułatwiającą operatorowi rozmieszczenie implantu i dwoma ramionami. Wymiary siatki: - wymiary 50 x 100 mm - długości ramion ok.17cm (+ - 1cm), - grubość siatki do 0,34 mm, - gramatura max. 30 g m2. Zestaw musi zawierać: - narzędzia jednorazowe lub Wykonawca udostępni kompletny zestaw narzędzi wielorazowych ( bez potrzeby dostarczania dodatkowych narzędzi) na czas wykorzystania taśm. Udostępnione narzędzia muszą być wykonane ze stali chirurgicznej do przeprowadzania ramion siatki przez więzadła krzyżowo-kolcowe drogą przezpośladkową. - 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet X - Dostawa preparatu do mycia i wstępnej dezynfekcji instrumentów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat myjąco-dezynfekujący do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych, płyn, max 2 litrowe z pompką - 140 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddział Terenowy w Lublinie w okresie 18 miesięcy
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy pomp insulinowych
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w ramach programu wieloletniego pn.: "Narodowa Strategia Onkologiczna" dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi - II
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Ginekologiczno - Położniczego
- ,,Dostawa narzędzi jednorazowych i materiałów hemostatycznych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach''
- Dostawy akcesoriów do diatermii, opatrunków i innych wyrobów medycznych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków do mycia i dezynfekcji maszynowej dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





