Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Legnica: Remont podłóg (posadzek) we wskazanych przez Zamawiającego salach rozpraw i pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13
Numer ogłoszenia: 125218 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Legnicy, ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8565168 (69), fax 076 8523769.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.legnica.sr.gov.pl, tel. 076/72 12 700, fax: 076/ 72 12 725
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podłóg (posadzek) we wskazanych przez Zamawiającego salach rozpraw i pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont podłóg w salach rozpraw o nr 1 ,2, 5, 6, 308 i 309 oraz w pomieszczeniach biurowych o nr 201, 202, 203, 204, 205, 210, 311a, 311, 312 w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Andersa 12-13, polegający na wymianie podłóg i malowaniu ścian zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Piwnica - Wykonanie wentylacji dwóch pomieszczeń piwnicznych, b. Parter - Remont podłóg w salach rozpraw (pomieszczenia o nr 1, 2, 5, 6) poprzez demontaż istniejącej nawierzchni i położenie płytek na podłogach, uzupełnienie tynków (max w 20%), malowanie ścian, przełożenie gniazd logicznych, c. II piętro - Remont podłóg pomieszczeń biurowych o nr 201, 202, 203, 204, 205, 210 poprzez: rozebrania podłóg drewnianych, wzmocnienie elementów konstrukcyjnych, położenie paneli podłogowych i płytek (w miejscach - przy drzwiach), przełożenie gniazd logicznych, malowanie ścian, d. III piętro - Remont sal rozpraw o nr 308 i 309, remont pomieszczeń biurowych o nr 311a, 311, 312. Planowany rodzaj nawierzchni: sale rozpraw - płytki podłogowe, biura - panele (koło drzwi płytki). Remont obejmuje również malowanie ścian oraz przełożenie gniazd logicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykazanie, iż w ciągu ostatnich 5 lat Wykonawca wykonał minimum 2 prace zbliżone do przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że za pracę zblizoną do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie robót o wartości minimum 60% ceny złozonej oferty, a wykonywane roboty były w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni minimum 600 m.kw.. 3. Wykonawca winien wykazać się ubezpieczeniem na prowadzony rodzaj działalności o wysokości minimum 150.000zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 3. Oryginały lub kserokopie zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby kierujące robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia t.j. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. Referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzą spełnienie warunku. Warunek uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 9. Zaakceptowany wzór umowy. 10. Oferta cenowa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 13. Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica pokój. 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup samochodu osobowego
- DOSTAWA POWIETRZA SPRĘŻONEGO MEDYCZNEGO Z NAJMEM BUTLI
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl.Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- 9/PNO/2025 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania "Bieżące utrzymanie pasa drogowego"
- Usługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B w l. 2026-2027
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Leśnej 1 w Wałbrzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
- Przebudowa i wydzielenie pomieszczeń łazienek w mieszkalniach nr 3, 5 i 6 w budynku przy ul. Świętojańskiej 15 oraz w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 w budynku przy ul. Jana Śliwki 50 w Gliwicach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem zabudów meblowych w budynku C Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SPZOZ w Hrubieszowie
więcej: Kładzenie płytek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





