Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Środa Śląska: Dostawa i montaż wykładziny antypoślizgowej w budynku szkoły i internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Środzie Śląskiej .
Numer ogłoszenia: 125160 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wykładziny antypoślizgowej w budynku szkoły i internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Środzie Śląskiej ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem, zamówienia są roboty polegające na dostawie i montażu wykładziny antypoślizgowej w budynku szkoły i internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na powierzchni 1273 m2 na istniejącym podłożu z lastryko lub parkietu. ZAKRES ROBÓT : a) zagruntowanie istniejącej nawierzchni podłóg z lastryko lub parkietu drewnianego b) poziomowanie podłóg masą samopoziomującą śr. gr. 3 mm c) wykonaniu posadzki z wykładziny pcv klejonej i zgrzewanej sznurem wraz z listwami przyściennymi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Formularz ofertowy wraz z kosztorysem sporządzonym zgodnie z przedmiarem robót - zał.nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej. 7. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3. 8. Wykaz kadry wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 10. Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót - zał. nr 4. Dokument ,o którym mowa w pkt.3-6 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakl.przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -----------
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -----------------
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska pok.40 - Sekretariat -.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ========
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY KOSTOMŁOTY i GMINY UDANIN
- WZMOCNIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚRODA ŚLĄSKA - ETAP IV, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4C, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4D
- Roboty instalacyjne w lokalach oraz częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska: Część 1: Pl. Wolności 79, Część 2: ul. Kilińskiego 6, Część 3: Pl. Wolności 27.
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju, tj. zmiana pokrycia dachu budynku stolarni oraz remont sali gimnastyczne wraz z zapleczem
- Remont budynku biura nadleśnictwa
- Remont pomieszczeń PBW Kraków filii w Chrzanowie, związanej z przeniesieniem do nowej lokalizacji
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych celem dostosowania ich na potrzeby Oddziału Neurochirurgii Onkologicznej w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Budowa Hali Sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Przebudowa budynku klubów sportowych na dzienny dom pobytu dla senior w Nowogardzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dofinansowanie zadań wynikających z programu wieloletniego "Senior+
więcej: Pokrywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.