eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wolacykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego i ich przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat, licząc od daty podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12500

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stalowa Wola: cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego i ich przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat, licząc od daty podpisania umowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: mgr inż. Elżbieta Pamuła, Danuta Zając, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433219, fax 015 8433397, e-mail: zam-publ@szpital-stw.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-stw.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego i ich przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat, licząc od daty podpisania umowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego i ich przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat, licząc od daty podpisania umowy w zakresie nw. zadań: Zadanie nr 1 - mięso wieprzowe Zadanie nr 2 - wędliny wieprzowe Zadanie nr 3 - tłuszcze Zadanie nr 4 - mięso drobiowe Zadanie nr 5 - wędliny drobiowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego w SIWZ wzoru. 2. Wypełniona specyfikacja cenowa, zgodnie z Rozdz. II SIWZ 3.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i niepodleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (Nr 164 poz.1163 z dnia 14 września 2006r). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - mięso wieprzowe - 346,00 zł Zadanie nr 2 - wędliny wieprzowe - 335,00 zł Zadanie nr 3 - tłuszcze - 13,00 zł Zadanie nr 4 - mięso drobiowe - 1 225,00 zł Zadanie nr 5 - wędliny drobiowe - 653,00 zł Razem: - 2 572,00 zł Wpłata wadium w terminie do 28.02.2007 r. do godz. 11:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ, - zapewnią dostawy asortymentu do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko w okresie trzech lat od daty podpisania umowy - spełnią wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj. : - spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ww. ustawy - zaakceptują termin płatności min. 45 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy i wystawienia faktury VAT - zapewnią niezmienność cen przez min. 1 rok, licząc od daty podpisania umowy - zapewnią dostawy asortymentu dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami - przedstawią oświadczenie o ilości zatrudnionych pracowników i środkach transportu do przewozu oferowanego asortymentu dostawy - przedstawią wykaz placówek, dla których Wykonawca realizował podobne dostawy, w okresie ostatnich 3 lat (31 styczeń 2004r - 31 styczeń 2007r), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - przedstawią aktualną opinię Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji) - przedstawią aktualną opinię Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. - akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ Przedstawią dokumenty potwierdzające ich wiarygodność tj: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokument ww. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. 2. Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisywania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy . 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt 4 -9 Ustawy Prawo zamówień publicznych albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wg formuły: "spełnia /nie spełnia" na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1, ust.2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Kopia umowy spółki cywilnej (w przypadku działalności gospodarczej przedsiębiorców prowadzonej w formie spółki cywilnej). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1, pkt 1-9 Ustawy Prawo Zamówień. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 7. Dowód wniesienia wadium 8. Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu. 9. Oświadczenie o ilości zatrudnionych pracowników i środkach transportu do przewozu oferowanego asortymentu dostawy 10. Wykaz placówek, dla których Wykonawca realizował podobne dostawy, w okresie ostatnich 3 lat (31 styczeń 2004r - 31 styczeń 2007r) 11. Aktualna opinia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji ) 12. Aktualna opinia Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 13. Inne dokumenty, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór osobisty lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 11:00 - Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 11:30, Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Mięso wieprzowe. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - mięso wieprzowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wędliny wieprzowe. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - wędliny wieprzowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Tłuszcze. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 - tłuszcze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Mięso drobiowe. 1) Krótki opis: Zadanie nr 4 - mięso drobiowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Wędliny drobiowe. 1) Krótki opis: Zadanie nr 5 - wędliny drobiowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.