eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceRealizacja wyjazdów szkoleniowych na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Gorlice: Realizacja wyjazdów szkoleniowych na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 124349 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach , ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 352 53 80, faks 0-18 352 53 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja wyjazdów szkoleniowych na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wyjazdów szkoleniowych na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. CZĘŚĆ 1 - Wyjazd szkoleniowy rodziców i ich dzieci - grupa I, Przedmiotem zamówienia jest realizacja jednego 8 - dniowego (w tym 7 noclegów) wyjazdu szkoleniowego dla Uczestniku Projektu - rodziców z dziećmi, wraz z transportem. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 50 osób - 14 rodziców oraz ich 33 dzieci w wieku 1-16 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 3 osoby z kadry Zamawiającego. Grupę dzieci młodszych (1-6 lat) stanowić będzie 10 osób, średnich (7-11 lat) 12 osób, natomiast starszych (12-16 lat) 11 osób. Wskazana wyżej liczba dzieci w poszczególnych kategoriach wiekowych może ulec nieznacznej zmianie. CZĘŚĆ 2 - Wyjazd szkoleniowy rodziców i ich dzieci - grupa II. Przedmiotem zamówienia jest realizacja jednego 8 - dniowego (w tym 7 noclegów) wyjazdu szkoleniowego dla Uczestniku Projektu - rodziców z dziećmi, wraz z transportem. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 54 osoby - 14 rodziców oraz ich 36 dzieci w wieku 1,5-16 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 4 osoby z kadry Zamawiającego. Grupę dzieci młodszych (1,5-6 lat) stanowić będzie 12 osób, średnich (7-11 lat) 14 osób natomiast starszych (12-16 lat) 10 osób. Wskazana wyżej liczba dzieci w poszczególnych kategoriach wiekowych może ulec nieznacznej zmianie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.24.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się posiadaniem zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268. ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, / dla części 1, dla części 2 lub gdy Wykonawca składa oferty na dwie części zamówienia jednocześnie/ Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu pobytu/wyjazdu (min. 5 dniowy pobyt) dla co najmniej 10 os. grupy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy - jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, z którego wynikać będzie czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się dysponowaniem: a) w przypadku części 1 - ośrodkiem położonym w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Polski, w regionie turystycznym Podhala i Tatr. b) w przypadku części 2 - ośrodkiem położonym w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Polski, w regionie turystycznym Podhala i Tatr. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami sporządzony na druku, którego wzór stanowi zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się: a)w przypadku części 1 - dysponowaniem co najmniej dwiema osobami, które posiadają co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe (związane z opieką nad grupą dzieci w wieku przedszkolnym), b)w przypadku części 2 - dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą udokumentowane przygotowanie pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem zajęć / warsztatów aktywnego spędzania czasu dla grupy dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie pisemnego oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy: 1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany miejsca, ośrodka realizacji przedmiotu zamówienia, o ile spełnia on wymagania określone w SIWZ i załącznikach, d) zmniejszenie liczby uczestników wyjazdów, e) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. 2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe nie stanowi zobowiązania do wyrażenia zgody na przewidywany katalog zmian umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ul. Słoneczna 7 38-300 Gorlice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ul. Słoneczna 7 38-300 Gorlice pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyjazd szkoleniowy rodziców i ich dzieci - grupa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja jednego 8 - dniowego (w tym 7 noclegów) wyjazdu szkoleniowego dla Uczestniku Projektu - rodziców z dziećmi, wraz z transportem. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 50 osób - 14 rodziców oraz ich 33 dzieci w wieku 1-16 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 3 osoby z kadry Zamawiającego. Grupę dzieci młodszych (1-6 lat) stanowić będzie 10 osób, średnich (7-11 lat) 12 osób, natomiast starszych (12-16 lat) 11 osób. Wskazana wyżej liczba dzieci w poszczególnych kategoriach wiekowych może ulec nieznacznej zmianie. 2.Pobyt uczestników wyjazdu nastąpi w terminie od 12 - 19.08.2013r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się obiadem w dniu 12.08.2013r. i kończy się obiadem w dniu 19.08.2013r. 3.Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Polski, w regionie turystycznym Podhala i Tatr..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.24.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyjazd szkoleniowy rodziców i ich dzieci - grupa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja jednego 8 - dniowego (w tym 7 noclegów) wyjazdu szkoleniowego dla Uczestniku Projektu - rodziców z dziećmi, wraz z transportem. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 54 osoby - 14 rodziców oraz ich 36 dzieci w wieku 1,5-16 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 4 osoby z kadry Zamawiającego. Grupę dzieci młodszych (1,5-6 lat) stanowić będzie 12 osób, średnich (7-11 lat) 14 osób natomiast starszych (12-16 lat) 10 osób. Wskazana wyżej liczba dzieci w poszczególnych kategoriach wiekowych może ulec nieznacznej zmianie. 2.Pobyt uczestników wyjazdu nastąpi w terminie od 19 - 26.08.2013r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się obiadem w dniu 19.08.2013r. i kończy się obiadem w dniu 26.08.2013r. 3.Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Polski, w regionie turystycznym Podhala i Tatr..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.24.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.