eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltowych przy użyciu masy mineralno asfaltowej z recyklera na gorąco, na drogach gminnych na terenie gminy Pruszków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Pruszków: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltowych przy użyciu masy mineralno asfaltowej z recyklera na gorąco, na drogach gminnych na terenie gminy Pruszków
Numer ogłoszenia: 124297 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltowych przy użyciu masy mineralno asfaltowej z recyklera na gorąco, na drogach gminnych na terenie gminy Pruszków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltowych przy użyciu masy mineralno asfaltowej z recyklera na gorąco, na drogach gminnych na terenie gminy Pruszków Szacunkowa powierzchnia robót będzie wynosić: a) w roku 2008 - 6500m2 b) w roku 2009 - 7000m2 2/ Zakres robót obejmuje w szczególności: a) systematyczna i codzienna kontrola stanu nawierzchni dróg gminnych w poszczególnych niżej wymienionych pięciu rejonach miasta Pruszkowa: - REJON NR 1 - obejmuje teren w granicach: tory PKP - ul. Działkowa - ul. Wojska Polskiego - ul. B. Prusa - rzeka Utrata, - REJON NR 2 - obejmuje teren w granicach: rzeka Utrata - po granicy z Gminą Michałowice - ul. Grodziska - ul. Wojska Polskiego - ul. B. Prusa. - REJON NR 3 - obejmuje teren w granicach: tory PKP - rzeka Utrata - po granicy z Gminą Michałowice - po granicy z Gminą Piastów. - REJON NR 4 - obejmuje teren w granicach: tory PKP - po granicy z Gminą Piastów - po granicy z Gminą Ożarów Mazowiecki (ul. Żytnia) - ul. 3-go Maja - ul. Poznańska. - REJON NR 5 - obejmuje teren w granicach: po granicy z Gminą Brwinów - tory PKP - ul. Poznańska - ul. 3-go Maja. b) bieżące raportowanie do Nadzoru Zamawiającego z przeprowadzanych objazdów w/w rejonów z kontroli stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez: - sporządzanie roboczych szkiców sytuacyjnych wybojów lub ubytków w nawierzchniach dróg gminnych i ich przesyłanie (w ciągu 24h) telefonicznie -faxem do siedziby Nadzoru Zamawiającego, - bieżące informowanie telefonicznie - faxem lub osobiście Nadzoru Zamawiającego o istniejących zagrożeniach bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych, c) natychmiastowe zabezpieczanie niebezpiecznych wybojów lub ubytków w nawierzchniach dróg gminnych, wykrytych podczas objazdów poprzez trwałe ich oznakowanie za pomocą: - pachołków drogowych typ U-23, - taśm ostrzegawczych typ U-22, - zapór drogowych typ U-20a, U-20b, - tablic kierujących typ U-21a, U-21b, d) tymczasowe zabezpieczanie głębokich - niebezpiecznych wybojów masą mineralno -asfaltową z recyklera na gorąco w nawierzchniach asfaltowych dróg gminnych w czasie max . do 4h od momentu ich wykrycia przez Wykonawcę lub Nadzór Zamawiającego, e) naprawianie wybojów lub ubytków w nawierzchniach dróg gminnych masą mineralno - asfaltową z recyklera na gorąco w czasie do 48h od momentu ich wykrycia przez Wykonawcę lub Nadzór Zamawiającego, f) uzgadnianie z Zamawiającym kolejności napraw wybojów, ubytków, zapadlin lub zadoleń w nawierzchniach dróg gminnych, g) wykonywanie zadań zgłoszonych przez Nadzór Zamawiającego np. planowanych remontów cząstkowych odcinków dróg gminnych, h) malowanie farbą w sposób czytelny daty naprawienia każdego wyboju lub ubytku na ich powierzchniach w kolejności: dzień, miesiąc, rok oraz kolejnego numeru z wcześniej sporządzonych szkiców z objazdów kontrolnych, i) usuwanie zbędnych materiałów z terenu pasa drogowego po wykonaniu robót takich jak: gruz asfaltowy i betonowy, ziemi, pustych opakowań po zużytych materiałach, j) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i ich mienia, zapewniając ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody, k) ponoszenie kosztów napraw uszkodzonych pojazdów w 100%, wynikłych na skutek nie przestrzegania zapisów niniejszej Umowy, których uszkodzenie nastąpiło w wyniku nieprawidłowego wykonywania napraw wybojów lub ubytków w nawierzchniach dróg gminnych. posiadanie ważnej polisy OC na wykonywane roboty zgodnie z niniejszą Umową. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy z własnych materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - 8000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom przy nawierzchniach bitumicznych. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 400 000,00 zł. brutto. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z co najmniej 2 letnią praktyką w zawodzie, w tym minimum: - 1 osobą (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. - min. 2 brygadami roboczymi po min. 3 osoby. c/ dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi i środkami transportu do wykonania robót w tym : - RECYKLER - o wydajności 2-2,5 t każdy - min. 2 szt. - SAMOCHÓD CIĘŻ.- o ład. min. 6,5 t każdy - min. 2 szt. - KOPARKO - ŁADOWARKA - min. 1 szt. - ZAGĘSZCZARKA PŁYTOWA - min. 2 szt. - ZAGĘSZCZARKA PUNKTOWA ( stopa ) - min. 2 szt. - PIŁA DO CIĘCIA ASFALTU (na mokro) - min. 2 szt. - MŁOT UDAROWY SPALINOWY - min. 2 szt. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY - (o ład.min.0,5 t )- min. 1 szt. 3/ Posiadają pełną dyspozycyjność i mobilność umożliwiającą wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych.. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) / załącznik Wykonawcy/ b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 4/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/, 5/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /załącznik nr 4/ 7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 5/ 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /załącznik Wykonawcy/ 9/ Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert /załącznik Wykonawcy/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.