Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Wrocław: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO CERAMICZNEGO NA BLACHODACHÓWKĘ WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU NR 4 W JW 4229 W JASTRZĘBIU
Numer ogłoszenia: 124263 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO CERAMICZNEGO NA BLACHODACHÓWKĘ WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU NR 4 W JW 4229 W JASTRZĘBIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących: Wymiany pokrycia dachowego ceramicznego na blachodachówkę z wymianą instalacji odgromowej na budynku Nr 4 w JW 4229 Jastrzębie Zakres robót : Branża budowlana 1. roboty rozbiórkowe i demontażowe pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki oraz , elementów więżby dachowej, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 2. wymiana ołacenia dachu pod blachę dachówkową łatami o wymiarach od 38x50 mm oraz kontraltami o wymiarach 19x40 do 20x60 mm 3.wymiana odeskowania zewnętrznego lukarn z desek niestruganych gr. 25 mm 4.wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - koniec krokwi, kleszcze, murłaty i podwaliny oraz wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek gr. 32 m 5.rozbiórka obróbek blacharskich oraz uzupełnieniem wyłazów dachowych np. typu FAKRO o wym. 54 x 83 cm 6.wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie ślepej podłogi z desek niestruganych grubości 32 mm , obicia ścian lukarn z desek niestruganycj grubości 25 mm oraz montaż schodów drewnianych składanych. 7.pokrycie dachu oraz lukarn blachą dachówko podobną wraz z ułożeniem na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii dachowej gr. 0,2 mm oraz montażem gąsiorów, ław kominiarskich oraz płotków przeciwśnieżnych 8.wykonanie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych, rur wentylacyjnych oraz wymiana rynien o śr.180 mm, rur spustowych o śr. 150 mm i zbiorniczków przy rynnach z blachy ocynkowanej o gr. 0,60 mm 9.Opaska betonowa grubości 15 cm z betonu B- 35 Branża elektryczna 1 wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej z drutu ocynkowanego średnicy 8 mm 2.montaż wsporników naciągowych (konstrukcji wsporczej z kątownika) z jedną złączką przelotową na dachu i ścianie budynku 3.montaż złączy instalacji odgromowej - złącza rynnowe, kontrolne, uniwersalne krzyżowe, przelotowe 4.wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w przedmiarach, w szczególności: montaż i demontaż daszków ochronnych nad wejściami montaż i demontaż rynny do gruzu montaż i demontaż rusztowań transport, składowanie oraz utylizacja odpadów papy i gruzu utrzymanie i likwidacja placu budowy utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami działania ochronne zgodnie z warunkami BHP pomiary instalacji odgromowej Uzyskanie opinii kominiarskich po wykonaniu przemurowania kominów Wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi. Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie. MATERIAŁY Wymagania ogólne Wszystkie wbudowane wyroby i materiały użyte w trakcie robót powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania i obrotu w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych na wbudowane wyroby i materiały. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z placu budowy, bądź złożone w miejscu wskazanym przez Inspektora. Każdy rodzaj robót w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. Wymagania szczegółowe dotyczące materiałów Materiałami stosowanymi do wykonania robót będącymi przedmiotem niniejszej specyfikacji są materiały o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. Blacha dachówko podobna - blacha dachówkowa stalowa 1 32x0,41 cm o powlekana ocynkiem oraz powłoką poliesterową połysk i mat w kolorze dachówki ceramicznej karpiówki - długość modułu fali 400 mm - wysokość całkowita / wysokość przetłoczenia : 30/15 - dodatkowe elementy wyposażenia dachu dobrać zgodnie z opisem technicznym producenta zastosowanego pokrycia. Dotyczy to m.in. barier śniegowych , wywiewek wentylacyjnych , stopni i mocowania ław kominiarskich. - blacha dachówkowa powinna odpowiadać normie PN-En 13707 :2006 ataest np. AH nr HK/B/0452/02/2006 Łaty i elementy konstrukcyjne więżby dachowej: Łaty, kontrłaty o wym. 38x50 i elementy konstrukcji więżby dachowej powinny być wykonane z tarcicy iglastej, sortowanej wytrzymałościowo, odpowiadającej klasie sortowniczej. Elementy winny być zabezpieczone środkami ogniochronnymi i przeciwgrzybicznymi mającymi aprobaty techniczne (np. FOBOS M-2). Obróbki blacharskie: Obróbki blacharskie pasów nadrynnowych, rur wywiewnych ,kominów należy wykonać z blachy tego samego gatunku, koloru i rodzaju powłoki co arkusze blach dachówkowych. Rynny i rury spustowe : Półokrągłe o średnicy 18 cm z blachy ocynkowanej gr. min. 0,6 mm Rury spustowe o średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej gr. min. 0,6 mm Ławy kominiarskie: Ławy kominowe prefabrykowane stalowe powlekane. Stopki kominiarskie stalowe powlekane. Stolarka okienna Stolarka okienna lukarn winna posiadać następujące dane techniczne : - profil pięciokomorowy na bazie konstrukcji stalowej, cynkowanej, z nieplastyfikowanego PCV zakwalifikowanego do materiałów niezapalnych, wewnątrz wzmocnienie z kształtownika stalowego; - współczynnik przenikania ciepła dla szyb U < 1,1 W/m2 K, dla całych okien nie więcej niż 2,3 W/m2 K, - szyba zespolona float 4-16-4 , ( wymagany współczynnik K= 1,1 ) - izolacyjność akustyczna Rw = 30-32 db, - współczynnik infiltracji powietrza a = 0,3 m3/m x ha x da x Pa 2/3. - funkcja - skrzydła uchylno - rozwierne, uchylne, - kolor biały; - okna z mikrowentylacją - jednokomorowy zestaw szyb niskoemisyjnych 4 + 16 +4, przepuszczalność promieniowania Uv < 20 %, przepuszczalność światła >80 %, We wnękach uzupełnić brakujące tynki wewnętrzne kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej oraz pomalować je dwukrotnie farbami emulsyjnymi w kolorze istniejących ścian..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 600 ,00 zł. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 20.06.2012 r. do godz. 10.00. 3.Wadium w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 20.06.2012 r. do godz. 10.00. Niespełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24.2 pkt 2 Ustawy). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę pokrycia dachowego ceramicznego na blachodachówkę wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku nr 4 w JW 4229 Jastrzębie. 5.Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ. 6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 3.6.7., który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 1a (dotyczy tylko osób fizycznych); 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3, 4.kosztorys ofertowy. 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Formularz Nr 4, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 Ustawy. 6. potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnej Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów ( zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - DZ.U. z 2010 r Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: gruz betonowy (kod odpadu 17 01 01), odpadowa papa (kod odpadu 17 03 80) , gruz ceglany (kod odpadu 17 01 02, drewno (kod odpadu 17 02 01). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzuląza zgodność z oryginałemi poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia (zmiana kwoty wynagrodzenia,zmiana terminu realizacji); 2) ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działania przyrody); 3) ustalonego terminu umowy w przypadku, gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy; 4) ustalonego terminu oraz ceny umowy z powodu istotnych błędów w dokumentacji projektowej; 5) zmiany wynagrodzenia z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.