Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Pajęczno: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH W POWIECIE PAJĘCZAŃSKIM - Zespół Szkół w Działoszynie TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH W POWIECIE PAJĘCZAŃSKIM - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Działoszynie.
Numer ogłoszenia: 124262 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3113120, 3113121, fax 034 3113121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH W POWIECIE PAJĘCZAŃSKIM - Zespół Szkół w Działoszynie TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH W POWIECIE PAJĘCZAŃSKIM - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Działoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Zadanie 1 Termomodernizacja Obiektów Oświatowych w Powiecie Pajęczańskim - Zespół Szkół w Działoszynie, Zadanie 2 Termomodernizacja Obiektów Oświatowych w Powiecie Pajęczańskim - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Działoszynie. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 1. Zmiana konstrukcji dachu, 2. Docieplenie ścian zewnętrznych, 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4. Przebudowa schodów, 5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 6. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, 7. Instalacja odgromowa, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Zadanie 2 1. Przebudowa dachu, 2. Docieplenie ścian zewnętrznych, 3. Wymiana stolarki okiennej, 4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 5. Montaż instalacji solarnej. 6. Instalacja odgromowa, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia określono w Załączniku Nr 3 do specyfikacji - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w Załączniku Nr 4 do siwz- Przedmiary robót i kosztorysy ślepe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 2.07.2008 r. do godz. 10:00 w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł.) 10.2. Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto: Powiat Pajęczański ul. Kościuszki 76 98-330 Pajęczno Konto: Bank Spółdzielczy Pajęczno 11 8265 0001 2000 0000 2727 0006. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3. 1.Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno w pok. nr 20 (sekretariat) w zamkniętej kopercie opisanej tak jak koperta z ofertą, z dopiskiem WADIUM, a do oferty dołączyć kopie dokumentu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie o której mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 wówczas wykonawca jest obowiązany do złożenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (pok. 20 - sekretariat) przed upływem terminu o którym mowa 12.1 w niniejszej siwz w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 10.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10.5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania oferta, określony w pkt. 11 SIWZ, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10.6. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu...
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać ubiegający się o zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zadania o łącznej wartości 6 mln. zł. odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; w tym jedno zadanie obejmujące instalację solarną. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania Zamawiający rozumie roboty polegające na budowie, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie, obiektów użyteczności publicznej w zakresie których była termomodernizacja. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia w tym: a) 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa, b) 1 kierownik z uprawnieniami w specjalności instalacji sanitarnych i minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa, c) 1 kierownika z uprawnieniami w specjalności instalacji elektrycznych i minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadają polisę ubezpieczeniowa OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1000 000,00 PLN. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia wykonania zamówienia w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub zdolność kredytowa powinna wynosić co najmniej 1.500.000 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 1. Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy /Zał. Nr 1A do siwz/, 2) kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej sporządzony na podstawie Załącznika Nr 4 (przedmiary robót, kosztorys ślepy), Załącznika Nr 3 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania zamówienia, ryzyka i innych czynników cenotwórczych zidentyfikowanych w trakcie wizji miejsca przyszłej realizacji robót. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) /Zał. Nr 1B do siwz/ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7) aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 8) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę 1500 000 zł.(wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /Zał. Nr 1C do siwz/ 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie w Zał Nr 1C) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie. 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego), 12) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość 1000 000 zł. 13) potwierdzenie wniesienia wadium 14) harmonogram rzeczowo-finansowy Harmonogram będzie stanowić podstawę do wystawiania protokołów odbioru elementów robót a następnie faktur. Podstawa do wystawienia protokołu odbioru elementu robót i faktury będzie zakończenie wskazanego w harmonogramie etapu robót /Zał. Nr 1E,F do siwz/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (Pajęczno (powiat ziemski))
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ul. Kościuszki 76 98-330 Pajęczno..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno pok. nr 20 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Modernizacja kortu tenisowego na Osiedlu Źródelna w Pajęcznie
- "Modernizacja - przebudowa drogi w miejscowości Makowiska gm. Pajęczno"
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich i odwodnienia dachu oraz montaż grzejników i rekuperatora w pomieszczeniach składnicy akt w budynku zaplecza technicznego Nadleśnictwa Pieńsk
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.