eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapczyca › Wymiana pokrycia dachowego i zniszczonych elementów więźby dachowej przy zabytkowym kościele p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Łapczycy - Etap 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Łapczyca: Wymiana pokrycia dachowego i zniszczonych elementów więźby dachowej przy zabytkowym kościele p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Łapczycy - Etap 1
Numer ogłoszenia: 124180 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka w Łapczycy , Łapczyca 74, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, tel. 0-14 612 75 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapczyca.diecezja.tarnow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i zniszczonych elementów więźby dachowej przy zabytkowym kościele p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Łapczycy - Etap 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówką oraz uzupełnienie więźby dachowej przy zabytkowym kościele p.w. Narodzenia Najświętszej Ma-rii Panny w Łapczycy, wykonanie częściowe obróbek blacharskich dachu, rynny, rury spustowe zgodnie z przedmiarem robót. Ogólny zakres robót : Zadanie obejmuje remont następujących części dachu: - część północna dachu nad nawą główną - dach nad zakrystią (strona północna) - dach nad prezbiterium i schodami (strona północno- południowo-wschodnia) - dach nad zachodnią kruchtą - wejście do Kościoła - (strona północno- południowa). Adekwatnym odniesieniem pełnego zakresu robót w Etapie 1 jest przedmiar robót, załączony do przetargu. Projekt budowlany dotyczy całkowitego remontu wymiana pokrycia dachowego i zniszczonych elementów więźby dachowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności spełniają warunki wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych(Dz.U. z 2004 roku Nr 150, Poz. 1579) i wykazać się, co najmniej 2- letnim doświadczeniem w pracach przy zabytkach w zakresie jak dotowane zadanie lub będą posiadać stosowne zaświadczenie WKZ uprawniające do prowadzenia tego typu prac;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumen-tów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poświadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z poświadczenia powinno wynikać, że wykonawca świadczy usługi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3. Kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) uprawnień budowlanych zatrudnionego pracownika, uprawniające go do kierowania robotami z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego, oraz dokumenty stwierdzające ze osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają uprawnienia. 4. Wykaz prac przy zabytkach z conajmniej 2- letnim doświadczeniem poparte referencjami w zakresie jak dotowane zadanie lub zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniające do prowadzenia tego typu prac; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budowy. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 7.Warunki gwarancji i rękojmi 8. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapczyca.diecezja.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - Katolicka 32-744 Łapczyca 74 Kancelaria Parafialna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 16:00, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka 32-744 Łapczyca 74 Kancelaria Parafialna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.