eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Katowice: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 123980 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu: zadanie nr 1 - wywóz nieczystości stałych z terenu Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu, przy ulicy Plac Wolności 8 zadanie nr 2 - wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Kuźni Raciborskiej, przy ulicy Powstańców Śląskich 7 zadanie nr 3 -wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Krzyżanowicach, przy ulicy Tworkowskiej 10. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stałych komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania ma nastąpić nie później niż na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Raciborz, 47-400 Racibórz, ul. Plac Wolności 8, pok.nr 70.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Policji w Raciborz, 47-400 Racibórz, ul. Plac Wolności 8, pok.nr 70.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu, przy ulicy Plac Wolności 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Kuźni Raciborskiej, przy ulicy Powstańców Śląskich 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Krzyżanowicach, przy ulicy Tworkowskiej 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.