Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Katowice: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 123980 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu: zadanie nr 1 - wywóz nieczystości stałych z terenu Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu, przy ulicy Plac Wolności 8 zadanie nr 2 - wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Kuźni Raciborskiej, przy ulicy Powstańców Śląskich 7 zadanie nr 3 -wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Krzyżanowicach, przy ulicy Tworkowskiej 10. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stałych komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania ma nastąpić nie później niż na dzień składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Raciborz, 47-400 Racibórz, ul. Plac Wolności 8, pok.nr 70.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Policji w Raciborz, 47-400 Racibórz, ul. Plac Wolności 8, pok.nr 70.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu, przy ulicy Plac Wolności 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Kuźni Raciborskiej, przy ulicy Powstańców Śląskich 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z terenu Posterunku Policji w Krzyżanowicach, przy ulicy Tworkowskiej 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Sprawne i zgodne z zgłoszeniem Zamawiającego usuwanie nieczystości komunalnych. 2.Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarki, uprzątniecie nieczystości leżących obok kontenerów bądź pojemników, w przypadku kiedy ich przepełnienie nastąpiło w wyniku nieterminowego wywozu. 3.Wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych kontenerów bądź pojemników, których zniszczenie, uszkodzenie nastąpiło wskutek normalnej, bieżącej eksploatacji lub z winy ładowaczy w przypadku ich dzierżawienia przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości 25
- "ODBIÓR I TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW"
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.