Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Gdynia: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH WRAZ Z SZATNIAMI W BUDYNKU NR 278 W AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ W GDYNI
Numer ogłoszenia: 123963 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, fax 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH WRAZ Z SZATNIAMI W BUDYNKU NR 278 W AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ W GDYNI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych obejmuje: a) Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty malarskie, wymiana posadzki, wykonanie obudowy rur kanalizacyjnych płytami G-K ognioodpornymi, rozebranie ścianki z luksferów i cegieł, wykonanie sufitów podwieszanych, położenie glazury i terakoty. b) Instalacja sanitarna oraz c.o: Demontaż starych i montaż nowych umywalek i baterii, demontaż starych rurociągów i montaż nowych, montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami, montaż kabiny natryskowej, wymiana ustępu, demontaż i montaż kratek ściekowych. c) Instalacje elektryczne. Wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana osprzętu elektrycznego, badania instalacji elektrycznej, montaż wentylatorów sufitowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100 zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych Konto zamawiającego : 95 1500 1881 1210 2003 3251 0000 Kredyt Bank S.A. O/Gdynia Filia nr 4 w Gdyni.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Musi posiadać doświadczenie w realizacji prac o podobnym charakterze i wartości. 4.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ (kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie). 6.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 6.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6 (ppkt 1) SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Wykonawca przedstawi wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także przedstawi zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej, Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Spośród tych osób Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy, c) osoby w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. 9.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 1, nie więcej niż 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót - (załącznik nr 5). 10.Kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie. 11.Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu powinny odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 12.Wykonawca powinien podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 124 w godz. od 11:00 do 13:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie gminy Goworowo"
- Przebudowa instalacji elektrycznej na potrzeby podtrzymania zasilania rezerwowego urządzeń IT w pomieszczeniach serwerowni w Bibliotece Głównej UKW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





