eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację budynku nr 233 - numer Zp/pn/1/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Dęblin: zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację budynku nr 233 - numer Zp/pn/1/2013
Numer ogłoszenia: 123928 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64854 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 nr 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 82 80, faks 81 551 82 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację budynku nr 233 - numer Zp/pn/1/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, rozbudowa i modernizacja budynku nr 233 na potrzeby Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. 2) Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/118. 3) Forma realizacji: pod klucz: przetarg - projekt i realizacja. 4) Przedmiotem umowy jest w szczególności: a) uzyskanie Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; b) opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej; c) wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) opracowanie przedmiaru i kosztorysu skróconego; e) opracowanie scenariusza ekspozycji muzealnej i jej otoczenia; f) projekt aranżacji wnętrz ze specyfikacją techniczną i wycena szacunkową; g) uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę; h) realizacja przebudowy i rozbudowy budynku; i) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Realizacja zadania w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku: przebudowa zespołu istniejących obiektów tj. Sali Tradycji, Podcienia, Biura Przepustek będącym obiektem kulturalno - oświatowym, dobudowa nowego skrzydła w celu uzyskania kompleksu Muzeum (PKOB Dział 12; Grupa 126; Klasa 1262) stanowiącego jedną bryłę architektoniczną. Roboty budowlane: konstrukcje betonowe i żelbetowe monolityczne, konstrukcje z elementów prefabrykowanych, roboty murarskie, pokrycia dachowe z obróbkami i odprowadzeniem wód opadowych, roboty tynkarskie, malarskie, izolacyjne, stolarskie, ślusarskie, okładzinowe i posadzkowe, drogowe. Roboty sanitarne: wymiana, przebudowa i budowa instalacji: wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, centralnego ogrzewania z grzejnikami, klimatyzacji z urządzeniami. Roboty elektryczne: wymiana, przebudowa i budowa instalacji elektrycznej z osprzętem, oprawami, instalacja odgromowa, instalacja przeciwoblodzeniowa, instalacja alarmowa, instalacja przeciwpożarowa, instalacja teletechniczna i multimedialna. Robót geodezyjnych: mapa do celów projektowych, wytyczenie obiektów, inwentaryzacja powykonawcza. Budynek należy dostosować dla osób niepełnosprawnych. Należy wykonać opomiarowanie wszystkich mediów komunalnych i wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Opis zakresu robót znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 1 do SIWZ 5) Zamówienie będzie realizowane etapami wg zadań: a) Zadanie I (obejmujące: projekt budowlany i pozwolenie na budowę), b) Zadanie II (obejmujące: projekt wykonawczy; scenariusz ekspozycji muzealnej i jej otoczenia; projekt aranżacji wnętrz; specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; przedmiary; kosztorysy skrócone i harmonogram rzeczowo finansowy), c) Zadanie III (obejmujące: realizacja obiektu). 6) Rodzaj zamówienia: usługi architektoniczne i roboty budowlane. 7) Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 8) Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 9) Zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 10) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. 11) Umowa będzie zawarta na całość robót - cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę. 12) W całkowitej cenie ofertowej przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, usługi geodezyjne, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, utylizacja lub składowanie odpadów i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, wymagane Prawem Budowlanym w celu uzyskania pozwolenia na budowę i decyzji na użytkowanie. 13) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 00 00 00 - 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa DEKOR Jerzy Janas, ul. Gdyńska 24, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4470400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4672675,29

  • Oferta z najniższą ceną: 4672675,29 / Oferta z najwyższą ceną: 6763177,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.