Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Kielce: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania pn.: Perspektywy i uwarunkowania rozwoju Parków Technologicznych w Województwie Świętokrzyskim
w ramach Projektu: PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (III ETAP)
Numer ogłoszenia: 123756 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania pn.: Perspektywy i uwarunkowania rozwoju Parków Technologicznych w Województwie Świętokrzyskim w ramach Projektu: PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (III ETAP).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pn.: Perspektywy i uwarunkowania rozwoju Parków Technologicznych w Województwie Świętokrzyskim w ramach Projektu: Perspektywy RSI Świętokrzyskie (III etap), polegającego na analizie stanu obecnego dotyczącego uwarunkowań towarzyszących kwestii powstawania i funkcjonowania Parków Technologicznych w Regionie Świętokrzyskim. Zakres analizy obejmie co najmniej następujące obszary badawcze zidentyfikowane przez Zamawiającego: 1) Przeanalizowanie stanu obecnego dotyczącego uwarunkowań towarzyszących kwestii powstawania i funkcjonowania Parków Technologicznych w Regionie Świętokrzyskim. 2) Zidentyfikowanie kwestii optymalizacji warunków dla transferu i komercjalizacji technologii, powstawania. i rozwoju małych innowacyjnych firm, rozwoju i urynkowienia nowych produktów w Regionie w oparciu o Parki Naukowo-Technologiczne. 3) Ustalenie katalogu barier prawnych, instytucjonalnych oraz praktycznych, znacząco utrudniających. powstawanie i funkcjonowanie Parków w Regionie Świętokrzyskim. 4) Analiza zapotrzebowania regionalnego rynku na usługi Parków Technologicznych biorąc pod uwagę regionalne uwarunkowania odzwierciedlające specyfikę lokalnego środowiska naukowego i gospodarczego. 5) Przedstawienie koncepcji rozwoju infrastruktury parkowej w Regionie Świętokrzyskim. 6) Analiza potencjalnych terenów, obiektów i infrastruktury technicznej dla funkcjonowania istniejących Parków Technologicznych w Regionie Świętokrzyskim. 7) Zdefiniowanie proponowanych zadań inwestycyjnych służących rozwojowi istniejących Parków Technologicznych. 8) Wykaz terenów, które potencjalnie mogłyby zostać wykorzystane przez Parki Technologiczne, w szczególności pod kątem rozwoju infrastruktury parkowej. 9) Zdiagnozowanie dobrych przykładów funkcjonowania Parków Technologicznych i płynących z nich rekomendacji dla istniejących Parków Technologicznych w Regionie Świętokrzyskim. Do zadań Wykonawcy w ramach przeprowadzenia Badania pn.: Perspektywy i uwarunkowania rozwoju Parków Technologicznych w Województwie Świętokrzyskim należeć będzie: a) Zadanie 1. Identyfikacja problemu i określenie celów badania. b) Zadanie 2. Opracowanie metodologii badania. c) Zadanie 3. Przeprowadzenie badania i analiza wyników. d) Zadanie 4. Sformułowanie rekomendacji. e) Zadanie 5. Przygotowanie raportu z badania. f) Zadanie 6. Prezentacja wyników badania podczas Seminarium. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawarto Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) trzech badań o charakterze analiz infrastruktury innowacji w regionie lub kraju, o wartości min. 50.000,00 PLN, w tym: - przynajmniej jedna usługa dotyczyła opracowania koncepcji programowej dla Parku/Inkubatora Technologicznego i obejmowała opracowanie analiz społecznych i instytucjonalnych związanych z opracowaną koncepcją, a wartość tej usługi wynosiła min. 50.000,00 PLN; - przynajmniej jedna usługa obejmowała swym zakresem wdrożenie innowacyjnych programów związanych z działalnością Parku/Inkubatora Technologicznego, a wartość tej usługi wynosiła min. 50.000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wśród których będą występować: a) Kierownik zespołu badawczego, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów badawczych, który przeprowadził co najmniej dwa projekty dotyczące opracowania koncepcji programowej dla Parku/Inkubatora Technologicznego i obejmujące opracowanie analiz społecznych i instytucjonalnych związanych z opracowaną koncepcją, a wartość każdej z tych usług wynosiła min. 50.000,00 PLN; b) Ekspert ds. metodologii posiadający przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania metodologii, który przygotował metodologie do co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących perspektyw rozwoju i funkcjonowania Parku/Inkubatora Technologicznego w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a wartość każdej z tych usług wynosiła min. 50.000,00 PLN (osoba ta nie może pełnić roli Kierownika ani Eksperta ds. pozyskiwania danych); c) Zespół 2 ekspertów ds. pozyskiwania danych z doświadczeniem w realizacji projektów w zakresie przygotowania badania i pozyskiwania danych, z których każdy uczestniczył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej dwóch projektach dotyczących przygotowania badania i pozyskiwania danych, a wartość każdej z tych usług wynosiła min. 50.000,00 PLN (osoby te nie mogą pełnić roli Kierownika ani Eksperta ds. metodologii). d) Specjalista ds. koncepcji programowej posiadający 5-letnie doświadczenie związane ze świadczeniem usług doradczych, uczestnictwo w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej trzech projektach dotyczących opracowań, obejmujących problematykę świadczenia usług konsultingowych w zakresie rozwoju Parków/Inkubatorów Technologicznych, a wartość każdej z tych usług wynosiła min. 50.000,00 PLN, w tym: - przynajmniej jedna usługa dotyczyła opracowania koncepcji programowej dla Parku/Inkubatora Technologicznego i obejmowała opracowanie analiz społecznych i instytucjonalnych związanych z opracowaną koncepcją, a wartość tej usługi wynosiła min. 50.000,00 PLN; - przynajmniej jedna usługa obejmowała swym zakresem wdrożenie innowacyjnych programów związanych z działalnością Parku/Inkubatora Technologicznego. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie badań o charakterze analiz infrastruktury innowacji w regionie lub kraju, np. listy referencyjne, protokoły odbioru usługi lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie usług wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) CV osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Zagnańska 84,
25-528 Kielce, II piętro - pok. nr 6 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, II piętro - pok. nr 6 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest w ramach Projektu pn.: Perspektywy RSI Świętokrzyskie (III Etap) realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji. Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o. przedmiotowy Projekt realizuje jako Partner, na podstawie Umowy partnerskiej z dnia 4 października 2010 r., zawartej z Województwem Świętokrzyskim - Biurem Innowacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (Lider Projektu).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ramach inwestycji pn. "Odwodnienie drogi powiatowej nr 1323T w msc. Danków-Wójtostwo".
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym "Uśmiech Malucha" w Kielcach, os. Na Stoku 42a
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 5 w Kielcach, ul. Piekoszowska 49
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Zakup i dostawa konsoli do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej IABP wraz z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ekspertyza "Wytyczne do określenia działań naprawczych w ramach programów ochrony powietrza, planów działań krótkoterminowych oraz planów działania na rzecz jakości powietrza"
- BZP.272.24.2025.ŁC Usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
- Wykonanie usługi pn.: Aktualizacja śródokresowa Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski 2030 (RIS 2030)
- Nadzór merytoryczny przez zespół ekspertów doradzających i weryfikujących zakres przygotowywanych i wykonanych prac badawczo-analitycznych oraz planów poprawy stanu środowiska.
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.