Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na zabezpieczenie strefy kibica na EURO 2012.
Numer ogłoszenia: 123712 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na zabezpieczenie strefy kibica na EURO 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa leków na zabezpieczenie strefy kibica na EURO 2012. 2. Szczegółowy wykaz leków oraz ilości określa kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej nr 1 w Warszawie przy ul. Strusia 5/8 lub do miejsca na terenie Warszawy wskazanego przez Zamawiającego. 4. Dostawy sukcesywne będą realizowane do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowane leki posiadały aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. 6. Wymagany termin ważności leków min. 12 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru. 7. Dopuszcza się złożenie oferty na produkty równoważne w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Prawo farmaceutyczne 8. Za produkty farmaceutyczne równoważne z określonymi przez Zamawiającego w kosztorysie ofertowym Zamawiający uzna produkt o tym samym działaniu medycznym ( zamiennik). Dopuszcza się zmianę wielkości opakowań podanych w kol. 1 kosztorysu ofer-towego maksymalnie w granicach +/- 20%. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na preparat w postaci i dawce, a także w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia i dopuszcza w ramach kosztorysu i ceny oferty realizację zamówienia zgodnie z rzeczywistymi potrzebami na leki. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Max. 20 procent zamówienia podstawowego w ramch leków ujętych w kosztorysie ofertowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi.Ocena spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wymienione w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują minimum 2 dostawy leków o wartości min. 80 tyś brutto każda dostawa, a dostawy wykonano z należytą starannością. Ocena spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wymienione w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu produktów farmaceutycznych z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 3. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w po-stępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5) W przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - zmieniła się cena urzędowa, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, - konieczności zmiany miejsca dostawy, - zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia, jak i obniżenia cen oraz dodania nowych, a także skreślenia leków wcześniej objętych cenami urzędowymi, - -zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer
ul. Strusia 4/8
04-564 Warszawa pok. nr 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sprawa nr SZPZLO/Z-14/2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.31.2025 Zakup leków i medycznych środków materiałowych w podziale na 3 części
- Dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- 23-P-25 Dostawa leków
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawy heparyn, leków i akcesoriów operacyjnych - 2025
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.