Ogłoszenie z dnia 2015-08-19
Wrocław: USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO
Numer ogłoszenia: 123693 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania całodziennego wyżywienia do łóżek pacjentów Szpitala im. T. Marciniaka w dwóch lokalizacjach: przy ul. Traugutta 116 i przy al. Wiśniowej 36 wg stosowanych w Szpitalu diet, norm dziennych racji pokarmowych i kaloryczności oraz mieszanek dla niemowląt, a także posiłków profilaktycznych dla pracowników Szpitala według diety podstawowej, co stanowi ogółem 9 .383,00 osobodni oraz wody mineralnej w ilości 2.200,00 szt.x1,5l, co zostało szczegółowo określone w załącznikach 2a-e do wzoru umowy, które stanowią integralną część niniejszego Zaproszenia. 1.2. Do wykonania ww. usług Zamawiający wydzierżawi Wykonawcy, pomieszczenia kuchni i magazynów w lokalizacji przy ul. Traugutta 116 wraz z wyposażeniem oraz pomieszczenia kuchenek oddziałowych w obu lokalizacjach wraz z wyposażeniem w ilości i na zasadach szczegółowo opisanych w załącznikach nr 3a-c do wzoru umowy, stanowiących integralną niniejszego Zaproszenia. Cena dzierżawy pomieszczeń wraz z wyposażeniem zostały podane w Formularzu Cenowym stanowiącym integralną część Zaproszenia. 1.3. Do wykonania ww. usług Wykonawca przejmie 7 pracowników Zamawiającego na zasadach art. 23 prim Kodeksu Pracy. 1.4. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszego Zaproszenia. 1.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 22 dni od daty podpisania umowy. W przypadku zmiany ceny ostatecznej oferty; podczas przeprowadzanych negocjacji, innej niż w dotychczasowej umowie poprzetargowej zawartej między Wykonawcą a Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdyż wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego nie może stanowić więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA WRAZ Z DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niro Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137441,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136020,28
Oferta z najniższą ceną: 136020,28 / Oferta z najwyższą ceną: 136020,28
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W 2014r. po przeprowadzeniu procedury w trybie przetargu nieograniczonego EZ/704/NA/14, powyżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi w zakresie przygotowywania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kuchennego, Zamawiający zawarł umowę dnia 10.02.2015r. z Wykonawcą Niro Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, na świadczenie powyższych usług, przez 6 miesięcy, na ogólną wartość netto 1.114.960,80 zł, wartość brutto 1.205.338,20 zł, wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia 1.244.790,00 zł netto. Zamawiający przewidział w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu 2014/S 248-439093 z dnia 24.12.2014r. udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zatem Zamawiający spełnia wszystkie wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych do udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy tj. Niro Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, w celu zapewnienia ciągłości świadczonych usług.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO ORAZ NAPRAW APARATÓW MEDYCZNYCH M. IN. DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ, APARATÓW EKG, STOŁÓW, KARDIOMONITORÓW ORAZ DO URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH - POWTÓRKA
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- 59.2025 Wykonanie analizy morfologii i składu chemicznego implantów dentystycznych na potrzeby Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Pielęgnacja terenów zielonych obszaru Kampusu Grunwaldzkiego, pomiędzy ulicami: Wyszyńskiego, Szczytnicką, Polaka, Joliot Curie we Wrocławiu
- Usługi transportu krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji - część 1
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Sukcesywne świadczenie społecznych usług przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.