Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Pruszcz Gdański: ORGANIZACJA TRANSPORTU DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Z MIEJSCA ZAMIESZKANIA DO SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA SPECJALISTYCZNEGO WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Numer ogłoszenia: 123667 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA TRANSPORTU DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Z MIEJSCA ZAMIESZKANIA DO SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA SPECJALISTYCZNEGO WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osoby na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017. 2. Liczba osób, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów dziennie określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przewozy odbywać się będą zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2016r do 30.06.2017r za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych, ferii zimowych oraz dni 02.05.2017r i 16.06.2017r. 4. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz dzieci niepełnosprawnych. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: 1) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szczegółowym rozkładem zajęć, 2) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania, 3) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczniów na podstawie szczegółowego rozkładu zajęć i przekaże go koordynatorowi ze strony Zamawiającego. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać korektom w ciągu roku szkolnego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kierowców i opiekunów w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (przynajmniej jeden opiekun na jeden środek transportu). Zakres obowiązków opiekuna określa załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby każda osoba pełniąca funkcję opiekuna odbyła kurs/szkolenie w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił, sprawne, dopuszczone do ruchu, odpowiednio oznakowane środki transportu przystosowane do jednoczesnego przewozu osób niepełnosprawnych, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r, poz. 305) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014 r, poz. 1522). Minimalny poziom wymaganych parametrów pojazdów, którymi świadczone będą usługi: 1) rok produkcji - 2005 lub późniejszy, 2) możliwość przewożenia osób niepełnosprawnych na wózkach, 3) wyposażenie w pasy bezpieczeństwa 3 punktowe lub biodrowe, 4) fotele wyposażone w zagłówki, 5) minimalna liczba drzwi - 4, 6) wyposażenie w najazdy lub windę z tyłu pojazdu, pozwalające na bezpieczne transportowanie osób na wózkach inwalidzkich, 7) środki transportu muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW. 8. Zamawiający zastrzega, że liczba przewożonych osób, rozkłady zajęć, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów dziennie mogą ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych w okresie kolejno po sobie następujących 10 miesięcy o liczbie wozokm nie mniejszej niż 100.000 każda z usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usługi wykonywanej, a jeszcze niezakończonej, zgodnie z zawartą umową, przy czym wykonana już w ramach danej umowy usługa musi polegać na świadczeniu usług w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych w okresie kolejno po sobie następujących 10 miesięcy o liczbie wozokm nie mniejszej niż 100.000 każda z usług.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy Wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zwiększenie ilości dzieci na trasie dowozu, powodujące konieczność uruchomienia dodatkowych kursów, 2) konieczność objęcia dowozem dodatkowych dzieci powodująca konieczność utworzenia dodatkowej trasy przewozu, zmiany tras przewozu oraz ich długości, 3) ograniczenie ilości dzieci objętych przewozem, powodująca konieczność likwidacji trasy przewozu, kursów na trasie przewozu lub zmiany tras przewozu oraz ich długości, 4) zmiany rozkładów zajęć powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów, ograniczenia ilości kursów lub zmiany trasy przewozu oraz ich długości. 5) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. 1-4 ulegnie zmianie ilość kilometrów wykonywanych dziennie i miesięcznie przy niezmienionej stawce ceny brutto za 1 km przewozu, o której mowa w §3 ust. 1. 6) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2209G na odcinku Kleszczewo - Czerniewo"
- Modernizacja dachu, klatki schodowej i schodów zewnętrznych w budynkach odpowiednio przy ul. 10 lutego 1 oraz przy ul. 10 lutego 5 w Pruszczu Gdańskim
- Wymiana posadzki w pomieszczeniach Oddziałów Przedszkolnych przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim działających przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- "Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie".
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.