eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Stepnica: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II.
Numer ogłoszenia: 123571 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86809 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Planowana inwestycja obejmuje: Budowę drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II Zakres: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II ETAP I - Projekt obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zakresem objęto również zjazdy gospodarcze. Zaprojektowany układ komunikacyjny przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 w kierunku zachodnim. Całkowita długość projektowanego odcinka wynosi 1417,01 m. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Połączenia z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m, R=6,00 m oraz R=3,00 m. Wjazdy do posesji zaprojektowano w dostosowaniu do rozwiązań istniejących, szerokość wjazdów indywidualnych wynosi 4,0 m oraz 7,0 m. Zaprojektowano ściany oporowe z gabionów w miejscach, gdzie pas drogowy jest wąski na wykonanie skarp o pochyleniu 1:1,5. Zaprojektowano drenaż francuski z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu. W miejscach przecięcia projektowanej drogi z istniejącymi ciekami wodnymi zaprojektowano przepusty betonowe o średnicy O=1000 mm i długości 11 m na Kanale Łączna oraz o średnicy O=600 mm i długości 10 m oraz 9 m w pozostałych dwóch ciekach. Zestawienie powierzchni i długości rzeczywistych: Nawierzchnie bitumiczne 8720,0 m2 Wjazdy do posesji z kostki betonowej, kolor gr. 8 cm 61,0 m2 Krawężniki 15x22x100 cm 100,0 mb Krawężniki 15x30x100 cm 2839,0 mb Oporniki betonowe 12x25x100 cm 21,0 mb Dren francuski 40x60 cm 382,0 mb Zieleń 2863,0 m2 Zaproponowane poszczególne kolory nawierzchni należy uzgodnić przed wykonaniem z inwestorem. Etap I obejmuje również budowę skrzyżowania z drogą wojewódzką. Wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Projektowany układ komunikacyjny przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 w kierunku zachodnim. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Przy włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 112 jezdnia jest poszerzona do 6,80 m. Połączenie z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m. ETAP II - Projekt obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Projektowany układ komunikacyjny przebiega pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Mokrą po terenie zadrzewionym i bagiennym. Całkowita długość odcinka wynosi 194,03 m. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Połączenia z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m, R=6,00 m oraz R=5,00 m. W celu umożliwienia dojazdu do portu długim pojazdom zaprojektowano poszerzenie wlotu w obrębie skrzyżowania z ul. Mokrą. Poszerzenie należy wykonać poprzez zastosowanie promienia wyokrąglenia równego 25 m. Istniejącą nawierzchnię ul. Mokrej z kostki betonowej, w początku projektowanego odcinka, należy dowiązać do projektowanej nawierzchni. Należy przewidzieć rozbiórkę części jezdni i jej ponowne wykonanie z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki. Zestawienie powierzchni rzeczywistych: Nawierzchnie bitumiczne 1130,0 m2 Wjazdy do posesji z kostki betonowej, kolor gr. 8 cm 37,0 m2 Krawężniki 15x22x100 cm 110,0 mb Krawężniki 15x30x100 cm 385,0 mb Zieleń 830,0 m2 Zaproponowane poszczególne kolory nawierzchni należy uzgodnić przed wykonaniem z inwestorem. Zarówno Etap I jak i II zakładają budowę kanalizacji deszczowej w projektowanej drodze. W projekcie przewidziano do wycinki drzewa, jednak Zamawiający usunie je we własnym zakresie, Wykonawca powinien wycenić jedynie usunięcie karczy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek, wykonawca zobowiązany jest dopełnić formalności związanych z zajęciem pasa drogi nadrzędnej nad drogą graniczną i ponieść ich koszt. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia powykonawczą Inwentaryzację geodezyjną oraz dokumentację powykonawczą umożliwiającą uzyskanie pozwolenia na użytkowanie drogi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAZUR SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH, ul. Ludwika Waryńskiego 29,, 71-310 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5924133,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3009620,25

  • Oferta z najniższą ceną: 3009620,25 / Oferta z najwyższą ceną: 4768301,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.