eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Piła: Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 123524 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy: - ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem; - tlenu medycznego w butlach wraz z ich dzierżawą; - podtlenku azotu w butlach wraz z ich dzierżawą; - azotu ciekłego; - dwutlenku węgla, tlenu technicznego, acetylenu, mieszanki gazowej Ar+CO2, argonu 4,8, mieszanki gazowej He+ H2, gazu płynnego propan butan w butlach wraz z ich dzierżawą. 2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Tlen medyczny ciekły a) dostarczyć ciekły tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb zamawiającego, najpóźniej max 3 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego, b) napełnić zbiornik ciekłym tlenem medycznym do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej, c) zapewnić zgodność i jakość dostarczonego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN-C-84911:1997 i F.P.IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości, d) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. w przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, e) podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, f) ilość zatankowanej do zbiornika cieczy( ciekły tlen medyczny) określana będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie Wykonawcy, g) przepływomierz przy cysternie musi posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie - na tankowanie zbiorników, h) w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostaw awaryjnych w butlach. Realizacja dostaw awaryjnych następować będzie po wcześniejszych, telefonicznych uzgodnieniach. za realizacje tych dostaw Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę VAT na podstawie cen jednostkowych za dany asortyment. Sprężony tlen medyczny a) dostarczyć sprężony tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 3 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego, b) zapewnić zgodność i jakość dostarczonego sprężonego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN - C-84910:1997 i F.P.IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości, c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. w przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, d) podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, e) zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli, f) dostarczać butle trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm UE zgodnie z odpowiednimi przepisami, g) napełnione butle zabezpieczyć plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby, h) butle z tlenem medycznym oznaczyć jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do użycia. Dwutlenek węgla a) dostarczyć medyczny dwutlenek węgla (do laparoskopii) do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 3 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego, b) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego medycznego dwutlenku węgla (do laparoskopii) z obowiązującymi wymaganiami prawnymi dla wyrobów In-vivo ( Rozporządzenie ministra Zdrowia z 30.04.2004r i 03.11.2004r., PN-EN ISO 1041) oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości, c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. w przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, d) zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli, e) napełnione butle zabezpieczyć plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby, f) butle z medycznym dwutlenkiem węgla (do laparoskopii) oznaczyć jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do użycia. Pozostałe gazy a)dostawa do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 3 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego, b) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. w przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, c) zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli, d) napełnione butle zabezpieczyć plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.18.00-3, 24.32.11.15-9, 24.11.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli przepisy ustawy nakładaja obowiązek ich posiadania (na załaczonym formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ)wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia (na załaczonym formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ) wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym (na załączonym formularzu - załacznik nr 3 do SIWZ) wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświdczenie że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załaczonym formularzu -załącznik nr 3 do SIWZ) wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załaczonym formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ) wg zasady spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy, 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 09:30, miejsce: sz[pital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pi. D14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenu ciekłago, tlenu medycznego w butlach stalowych, podtlenku azotu, azotu ciekłego, dwutlenku węgla medycznego wraz zdzierżawą butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.18.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenu do celów technicznych, acetylenu do celów technicznych, mieszamki gazowej Ar+Co2 do spawania, argonu 4,8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.32.11.15-9, 24.11.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki gazowej He+H2 (60/40) gazu płynnego prppan-butan wraz z dzierżawą butli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.