eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Tarnowskie Góry: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 123507 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrwotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej. Zamówienie skałda się z 9 części, tzw. pakietów , z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 - Opatrunki podstawowe 1 Pakiet nr 2 - Opatrunki podstawowe 2 Pakiet nr 3 - Zestawy zabiegowe Pakiet nr 4 - Preparaty przeciwodleżynowe Pakiet nr 5 - Opatrunki specjalistyczne 1 Pakiet nr 6 - Przylepce Pakiet nr 7 - Opatrunki specjalistyczne 2 Pakiet nr 8 - Tampony wewnątrznosowe Pakiet nr 9 - Płatki celulozowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach [D] do SIWZ Formularz cenowy - pakiety 1-9. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - złożyć katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu, potwierdzający wymagane parametry z zaznaczeniem nr Pakietu i jakiej pozycji Pakietu dotyczy, - złożyć oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) czasowego braku dostępności produktu objętego umową. 4. Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. 5. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Opatrunki podstawowe 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Lignina arkusze a 5kg op. 315 2 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 0,2kg op. 120 3 Opaska dziana podtrzymująca 4mx5cm pakowane pojedynczo szt. 4600 4 Opaska dziana podtrzymująca 4mx10cm pakowane pojedynczo szt. 14000 5 Opaska dziana podtrzymująca 4mx15cm pakowane pojedynczo szt. 3700 6 Opaska elastyczna tkana z zapinką pakowana pojedynczo 5mx12cm z zapinką wewnątrz opakowania szt 50 7 Opaska elastyczna tkana z zapinką pakowana pojedynczo 5mx15cm z zapinką wewnątrz opakowania szt 300 8 Opaska gipsowa o czasie wiązania 5-6 min, 10cmx3m szt. 30 9 Opaska gipsowa o czasie wiązania 5-6 min, 12cmx3m szt. 30 10 Opaska gipsowa o czasie wiązania 5-6 min, 15cmx3m szt. 30 11 Bandaż elastyczny (Opaska elastyczna) z zapinką 5m x10cm-skłądający się z bawełny i włókien syntetycznych szt. 3 12 Elastyczna siatka opatrunkowa w formie rękawa na 7 m w stanie swobodnym (25m w stanie rozciągniętym) pasujące na palec szt. 4 13 Elastyczna siatka opatrunkowa w formie rękawa na 7 m w stanie swobodnym (25m w stanie rozciągniętym) pasujące na dłoń szt 3 14 Elastyczna siatka opatrunkowa w formie rękawa na 7 m w stanie swobodnym (25m w stanie rozciągniętym) pasujące na udo, głowę szt. 18 15 Elastyczna siatka opatrunkowa w formie rękawa na 7 m w stanie swobodnym (25m w stanie rozciągniętym) pasujące na biodro, brzuch szt. 2 16 Gaza opatrunkowa 13 nitkowa, bielona 90cm A 100m op. 800 17 Gaza bawełniana 13 nitkowa, wyjałowiona 1mx1m szt 670 18 Opatrunek gazowy jałowy, na opakowaniu graficzna instrukcja prawidłowego jałowego otwarcia op. 2 szt roz 5cmx5cm 17nitek 8 warstw op 1000 19 Kompresy włókninowe 30-40g 4-warstwowe niewyjałowione 5cmx5cmx100szt op. 1500 20 Kompresy włókninowe 30-40g 4-warstwowe niewyjałowione 7,5cmx7,5cmx100szt op. 2250 21 Kompresy włókninowe 30-40g 4-warstwowe niewyjałowione 10cmx10cmx100szt op. 1250 22 Kompresy gazowe niewyjałowione 17nitkowe 8 warstwowe 5cmx5cmx100 op. 900 23 Kompresy gazowe niewyjałowione 17 nitkowe 8 warstwowe 7,5cmx7,5cmx100 op. 1650 24 Kompresy gazowe niewyjałowone 17 nitkowe 8 warstwowe 10cmx10cmx100 op. 1300 25 serweta gazowa 20 nitkowa, 4 warstwowa, niejałowa, z nitką radiacyjną i tasiemką wym.serwety 45cmx45cm (+ -10%) A 20szt szt 5360 26 Opatrunek do zabiezpieczania drenów donosowych sond żołądkowych, włókninowy, w kolorze cielistym, 4 stopniowy system aplikacji, dla dzieci lub dla noworodków opakowanie kartonik opatrunek niejałowy szt 200 27 Gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70% alkoholem izopropylowym rozmiar 30x65mm opakowanie jednostkowe torebka metalowo papierowa opakowanie zbiorcze 100szt op 20 28 Kompres włókninowy jałowy 40g 4-warstwowy o roz.10cmx10cm ze specjalnym przecięciem Y umożliwiającym precyzyjne zabezpieczenie ujścia drenów medycznych A 5szt op 30 1. ad poz. 18 -25 wymagana klasa wyrobu - II A reguła 7 potwierdzona stosownym dokumentem 2. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 op. szt. z poz. 5 7 18 21 24 26 27 28 . Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji, 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Opatrunki podstawowe 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Seton gazowy z gazy 17 nitkowej szer.1cmx2m a 200 szt. niesterylny op. 3 2 Seton gazowy z gazy 17 nitkowej szer. 2cmx2m a 120 szt. niesterylny op. 2 3 Seton gazowy szer. 10cmx2m jałowy pakowany pojedynczo szt. 6 4 Seton gazowy szer. 10cmx1m jałowy, pakowany pojedynczo szt. 350 5 Tampon do tamponady tylnej z dwoma trokami 2,0cm x 3,0cm jałowe, pakowane pojedynczo szt. 50 6 Tupfer fasolka wykonany z gazy bawełnianej 17 nitkowej, bielonej metodą bezchlorową 9,5x9,5 a 5szt jałowe op. 150 7 Tupfer kula wykonany z gazy bawełnianej 17 nitkowej, bielonej metodą bezchlorową 15x15 a 250 szt op. 50 8 Lignina a 5kg bielona bezchlorowo, niepyląca, o gramaturze min. 36,5g/m2 op. 36 Wymagania zamawiającego 1. ad poz. 1 -7 wymagana klasa wyrobu - II A reguła 7 potwierdzona stosownym dokumentem 2. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 op./szt. z poz. 3; Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Zestawy zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Jałowy pakiet zabiegowy zawierający: Serwetę typu TMS 35g 90cmx80cm złożona 1 szt. Kompresy włókninowe 40g - 4 warstwy 7,5x7,5 20 szt Składniki zawinięte w serwetę typu TMS 35g 40x45cm op 1150 2 Jałowy pakiet zabiegowy zawierający: Serwetę typu TMS 35g 90cmx80cm złożona 2 szt. Kompresy włókninowe 40g - 4 warstwy 7,5x7,5 30 szt. Nerkę tekturową 1 szt. Składniki zawinięte w serwetę typu TMS 35g 40x45cm op 450 3 Jałowy pakiet zabiegowy zawierający: Kompresy włókninowe 40g - 4 warstwy 7,5x7,5 6 szt. Tupfery z gazy 17 nitkowej, kula 15x15 7 szt. Pojemnik plastikowy jednokomorowy okrągły 1 szt. Nerkę tekturową 1 szt. Pensetę plastikową 1 szt. Składniki zawinięte w serwetę typu TMS 35g 40x45cm op 40 Wymagania zamawiającego 1. ad poz. 1 - 3 wymagana klasa wyrobu - II A reguła 7 potwierdzona stosownym dokumentem 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji spełnienia wymagań zawartych w SIWZ 3. Na zewnątrz opakowania samoprzylepna podwójna etykieta TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiająca wklejenie do dokumentacji szpitala (LOT, termin ważności sterylizacji). 4. Pakiety sterylizowane parą wodną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Preparaty przeciwodleżynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Opis produktu J. miary Ilość 1 Pianka oczyszczająca do skóry dla pacjentów z nietrzymaniem moczu oraz kału, posiadająca właściwości antybakteryjne, oczyszczające oraz ochronne dla skóry. Pojemność 400ml z polem do opisu danych pacjenta. Posiadająca udowodnione i opublikowane badania potwierdzające skuteczność antybakteryjną. Zawierająca w składzie m.in. triklosan oraz dimetikon. Zarejestrowana jako wyrób medyczny. szt 60 2 Preparat przeciwodleżynowy PC30v lub równoważny 100ml szt 10 3 Krem Sudocrem 250g lub równoważny. szt 15 Wymagania Zamawiającego: 1. ad poz. 1-12 wymagana klasa wyrobu - II A potwierdzona stosownym dokumentem 2. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 szt.z poz. 6; 10; 12. Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Opatrunek hydrokoloidowy wykonany z trzech różnych hydrokoloidów, półprzeźroczysty posiadający cienki profil brzegów oraz sygnalizator zmiany 10cm x 10cm szt. 115 2 Opatrunek hydrokoloidowy wykonany z trzech różnych hydrokoloidów, półprzeźroczysty posiadający cienki profil brzegów oraz sygnalizator zmiany 14cm x 14cm szt. 150 3 Opatrunek hydrokoloidowy wykonany z trzech różnych hydrokoloidów, półprzeźroczysty posiadający cienki profil brzegów oraz sygnalizator zmiany 20cm x 20cm szt. 27 4 Opatrunek hydrokoloidowy do stosowania na rany narażone na tarcie składający się z trzech rodzajów różnych hydrokoloidów posiadający rozszerzoną warstwę pokrywającą z samoprzylepnym brzegiem 10cm x 10cm szt. 15 5 Opatrunek hydrokoloidowy do stosowania na rany narażone na tarcie składający się z trzech rodzajów różnych hydrokoloidów posiadający rozszerzoną warstwę pokrywającą z samoprzylepnym brzegiem 10cm x 13cm szt. 10 6 Opatrunek hydrokoloidowy do stosowania na rany narażone na tarcie składający się z trzech rodzajów różnych hydrokoloidów posiadający rozszerzoną warstwę pokrywającą z samoprzylepnym brzegiem 15cm x 15cm szt. 15 7 Opatrunek hydrokoloidowy do stosowania na rany narażone na tarcie składający się z trzech rodzajów różnych hydrokoloidów posiadający rozszerzoną warstwę pokrywającą z samoprzylepnym brzegiem 15cm x 18cm szt. 5 8 Opatrunek absorbcyjny, hydrowłóknisty w postaci płytki produkowany technologią Hydrofiber z dodatkiem srebra jonowego 1,2% wagi opatrunku 10cm x 10cm szt. 200 9 Opatrunek absorbcyjny, hydrowłóknisty w postaci płytki produkowany technologią Hydrofiber z dodatkiem srebra jonowego 1,2% wagi opatrunku 15cm x 15cm szt. 140 10 Opatrunek absorbcyjny, hydrowłóknisty w postaci płytki produkowany technologią Hydrofiber z dodatkiem srebra jonowego 1,2% wagi opatrunku 2cm x 45cm szt. 3 11 Żelujacy opatrunek piankowy produkowany technologią Hydrofiber przeznaczony do stosowania na rany płytkie z wysiękiem , niezakażone 14cm x14cm szt. 40 12 Żelujacy opatrunek piankowy produkowany technologią Hydrofiber przeznaczony do stosowania na rany płytkie z wysiękiem , niezakażone 19cm x19cm szt. 27 13 Opatrunek hydrokoloidowy w postaci pasty, składający się z trzech różnych rodzajów hydrokoloidów, tuba 30g. szt. 5 14 Żel hydrokoloidowy silnie nawadniający, składający się w 80% z wody, tuba 15g. szt. 27 RAZEM: Wymagania zamawiającego 1. ad poz. 1-14 wymagana klasa wyrobu - II A potwierdzona stosownym dokumentem 2. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 szt.z poz.3; 7; 12. Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Jedn.miary Ilość 1 Plaster tkaninowy koloru białego z hipoalergicznym klejem typu POLOVIS 5mx5cm (1op.=12rolek) op 55 2 Przylepne paski do zamykania ran 3x75mm(1op.=50szt kopert po 5pasków) op 3 3 Przylepne paski do zamykania ran 25x125(1op.=25szt kopert po 4paski) op 1 4 Plaster przeźroczysty,perforowany 7,5cm x 9,14m (1op.=4rolki) op 1 5 Plaster przeźroczysty,perforowany 5cm x 5m (1op.=8rolek) op 28 6 Tkaninowy plaster z opatrunkiem 1m x 8cm szt 80 7 Przylepiec z delikatnej miękkiej włókniny 1,25cm x 9,14m (1op=24rolki) op 82 RAZEM: Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 op./szt. z poz. 1;5 . Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Opatrunki specjalistyczne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Jedn.miary 1 Jałowy plaster na włókninie do mocowania kaniul-76mmx51mm(1op.=100szt) op 2 Przylepiec chirurgiczny włókninowy 15cmx10m szt. 3 Hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym 6cm x 10 cm (1op.=50szt) op 4 Hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym 10cm x 15 cm (1op.=30szt) op 5 Hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym 10cm x 20 cm (1op.=25szt) op 6 Hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym 10cm x 25 cm (1op.=25szt) op 7 Hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym 10cm x 35 cm (1op.=25szt) op 8 Opatrunek przeźroczysty do mocowania cewników centralnych 10 cm x 12cm (1op=100szt) op 9 Samoprzylepny włókninowy opatrunek z wkładem chłonnym z przecięciem i centralnym otworem umożliwiającym aplikację opatrunku wokół założonego drenu; pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym; roz. 12cmx14cm szt 10 Samoprzylepny przezroczysty ,foliowy jałowy opatrunek , stanowiący barierę ochronną dla rany, wodoodporny 4,4cmx4,4cm. szt 11 Samoprzylepny przezroczysty ,foliowy jałowy opatrunek , stanowiący barierę ochronną dla rany, wodoodporny 6cmx7cm. szt 12 Samoprzylepny włókninowy opatrunek z wkładem chłonnym z przecięciem i centralnym otworem umożliwiającym aplikację opatrunku wokół założonego drenu; pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym; roz. 9cmx10cm szt Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 op./szt. z poz. 1; 4; 9 . Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Tampony wewnątrznosowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Tampon wewnątrznosowy z gąbki absorpcyjnej PVA o dużej gęstości mikroporów z dodatkiem oksydowanej celulozy, rozm. 4,5cm x 1,5 x 2cm ze sznureczkiem szt. 230 2 Tampon wewnątrznosowy z gąbki absorpcyjnej PVA o dużej gęstości mikroporów z dodatkiem oksydowanej celulozy, rozm. 8 cm x 1,5 x 2 cm ze sznureczkiem szt. 260 Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia oraz próbki przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. tj. po 1 szt. z poz. 1; 2. Próbki oferowanego wyrobu muszą być opisane numerem pakietu oraz numerem pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Płatki celulozowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis produktu Jedn. Miary Ilość 1 Płatki celulozowe,12-warstwowe, bielone, do zewnętrznego opatrywania ran, rozmiar 4cm x 5cm x 1000szt w opakowaniu. op. 50 Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.