Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Kraków: Remont pokrycia dachu w budynku Placówki Terenowej KRUS w Miechowie, przy ul. Konopnickiej 9
Numer ogłoszenia: 123311 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, fax 012 6336076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu w budynku Placówki Terenowej KRUS w Miechowie, przy ul. Konopnickiej 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu w budynku Placówki Terenowej KRUS w Miechowie, przy ul. Konopnickiej 9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 p.z.p, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p.; -Wykażą się realizacją w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 zamówieniami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. - Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i zobowiązać się w okresie gwarancyjnym do nieodpłatnej konserwacji / napraw oraz usuwania ujawnionych usterek i wad, z uwzględnieniem warunków gwarancyjnych na poszczególne elementy wbudowane. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. - Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka, o której mowa w art. 89 ust. 1 p.z.p., tj.: - oferta jest niezgodna z ustawą, - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ, - złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy p.z.p. lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. - Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie. - Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr l do SIWZ wraz z następującymi dokumentami i oświadczeniami: - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - Oświadczenie z art. 22 ust.1 - Oświadczenie zgodne z art. 24 o nie wykluczeniu - Aktualny odpis z właściwego rejestru - Polisa - Wykaz wykonanych robót budowlanych - Zaakceptowany wzór umowy - Kosztorys szczegółowy wykonany w oparciu o załączony przedmiar robót - Pełnomocnictwo; Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bratysławska 1 A, 31-201 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bratysławska 1 A, 31-201 Kraków - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Wykonanie prac remontowych polegających na ułożeniu wykładziny dywanowej wraz z materiałem w pomieszczeniach KP PSP Wołomin
- Gmina Giżycko bez barier - dostosowanie budynku urzędu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Likwidacja barier architektonicznych
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- ,,Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
- Remont pomieszczeń parteru i piwnic budynku "B" przy ul. Parkowej 2-4 Starostwa Powiatowego w Nysie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





