Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czerwionka-Leszczyny: wybór banku do prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, do kontaktów: Justyna Domżoł, Bożena Fuks, Teresa Czajka, Małgorzata Bartoszek, Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4318105, 4318105, 4295973, 4295931, fax 32 4318105, e-mail: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czerwionka-leszczyny.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku do prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 P.z.p.). Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 P.z.p.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, zamawiający - dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ - uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w niżej wymienionej informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w pkt 1, 2, 3, 4, 5, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule "spełnia - nie spełnia" w oparciu o dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia załączone do ofert, których wykaz znajduje się poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy P.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87 poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 11:00, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.
INNE PRZETARGI Z CZERWIONKI-LESZCZYN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy najem fabrycznie nowego samochodu osobowego na okres 36 miesięcy.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.