eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUsługa sprzątania Biura RDLP w Toruniu w terminie od 2009.05.01 do 2013.04.30

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Toruń: Usługa sprzątania Biura RDLP w Toruniu w terminie od 2009-05-01 do 2013-04-30
Numer ogłoszenia: 123172 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76840 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6584348, 6564334, faks 056 6224407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Biura RDLP w Toruniu w terminie od 2009-05-01 do 2013-04-30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w Biurze RDLP: parter: razem 524,70 m2, I piętro: razem 605,90 m2, II piętro: razem 583,60 m2, sala narad I piętro o powierzchni 61,80 m2, sala narad II piętro o powierzchni 44,20 m2, piwnica: korytarz + holl 105,0 m2, klatka schodowa przy wyjściu z budynku 17,20 m2, palarnia o powierzchni 19,30 m2, archiwum zakładowe: pomieszczenie główne 73,40 m2, pokój nr 4 na parterze (akta osobowe) 15,50 m2, pomieszczenie w piwnicy (06) z aktami po OTL o pow. 16,8 m2, pomieszczenie pod przychodnią (piwnica - nr 020) z aktami ORBLP i ZSLP o pow, 8,54 m2, Pokoje związkowe na parterze i II piętrze o pow. 34,20 m2. Ogółem do sprzątania na warunkach i z częstotliwością podaną w pkt. 2 działu III SIWZ: 2110,14 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 166320.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPHU BLASK Jacek Laskowski, ul. Tysiąclecia 67, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 166320.00
  • Oferta z najniższą ceną: 166320.00 oferta z najwyższą ceną: 276864.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.