eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluńdostawa pojazdów dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.w Wieluniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-09

POZYCJA 12316

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wieluń: dostawa pojazdów dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.w Wieluniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Radowski, ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, fax 043 8434217, e-mail: zp@komunalne.wielun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.komunalne.wielun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.zo.o., Andrzej Będziński, Robert Pilarczyk, Paweł Misiak, Andrzej Będziński, Robert Pilarczyk, Paweł Misiak, ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 843 31 15, fax 043 843 42 17, e-mail: sal@goko.neostrada.pl, www.komunalne.wielun.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy; Inne:usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdów dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.w Wieluniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wieluń, ul. Zamenhofa 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1- dostawa samochodów osobowo-dostawczych zadanie nr 2- dostawa samochodu osobowo - dostawczego zadanie nr 3- dostawa samochodu ciężarowego-wywrotka zadanie nr 4 -dostawa przyczep ciągnikowych samowyładowczych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Oryginalny kod CPV: 34.13.50.00 - Wywrotnice Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.42.00 - Wywrotnice Oryginalny kod CPV: 34.22.33.70 - Przyczepy z wywrotnicami Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.33.70 - Przyczepy z wywrotnicami 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zadanie nr 1 - dwie sztuki zadanie nr 2- jedna sztuka zadanie nr 3 - jedna sztuka zadanie nr 4- dwie sztuki 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 23.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia,potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków okreslonych w art.22 ust.1 pkt 1,2,3,4 Prawo Zamówień Publicznych. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. Złożenie dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 9 S.I.W.Z. Złożenie zamkniętej koperty zawierającej ofertę z załącznikami oznaczonej napisem Przetrg ZP/2/07 - dostawa pojazdów w siedzibie Zamawiającego do 26.02.2007 do godziny 10.00 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności o złożonych dokumentów na zasadzie (spełnia) (nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferty, oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u o niezaleganiu w podatkach oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, podpisany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl. Opłata: 1 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: S.I.W.Z. można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamwiającego w Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Wieluniu, ul. Zamenhofa 17 pok. nr 7. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 10:30, Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o w Wieluniu, ul. Zamehofa 17, 98-300 Wieluń, Sala Konferencyjna nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodów osobowo- dostawczych. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowo-dostawczych do siedziby Zamawiającego, posiadających homologację i parametry techniczno-eksploatacyjne określone w załączniku nr 4 do S.I.W.Z. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa dwóch sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa samochodu osobowo-dostawczego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego do siedziby zamawiającego, posiadającego homologację i parametry techniczo-eksploatacyjne określone w załączniku nr 4 do S.I.W.Z. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa jednej sztuki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej wywrotki do siedziby Zamawiającego posiadającej homologację i parametry techniczno-eksploatacyjne określone w załączniku nr 4 do S.I.W.Z. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.50.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa jednej sztuki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa przyczep ciągnikowych samowyładowczych. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przyczep ciągnikowych samowyładowczych do siedziby Zamawiającego, posiadających homologację o parametrach techniczno-eksploatacyjnych określonych w załącznki nr 4 do S.I.W.Z. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.70. 3) Wielkość lub zakres: dostawa dwóch sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.