eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCałoroczne utrzymanie czystości i porządku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Bytom: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku.
Numer ogłoszenia: 122901 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego. Postępowanie jest organizowane z podziałem na 5 części, poszczególne części zostały określone w odpowiednich załącznikach. Szczegółowy zakres zadania określony został w załącznikach A1, A2, A3, A4, A5, B dla każdej części odrębnie i C tożsamy dla wszystkich części, które stanowić będą integralną część umów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część I - 6 000 zł. Część II - 23 700 zł. Część III - 19 950 zł. Część IV - 21 750 zł. Część V - 11 100 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 w/w ustawy (załącznik nr 2), 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie co najmniej 2 referencji z których każda winna potwierdzać wykonanie usług na zasobach będących co najmniej połową powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej części do której przystępuje wykonawca, w przypadku gdy wykonawca przystępuje do kilku części, zamawiający wymaga odpowiednio referencji będących co najmniej połową powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych sumy części do których przystępuje wykonawca lub innych dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia (załącznik nr 3), 6) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3a), 7) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 4), zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 3 podkaszarkami, 3 kosiarkami, 3 nożycami do cięcia żywopłotów lub sekatorami, 1 samochodem o ładowności co najmniej 1,5 t, 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, 10) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. a) OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka z tytułu przeniesienie ognia i zalania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 200 000 pln, b) OC Kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 200 000 pln, 11) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia, określającą szczegóły udzielenia zamówienia pobierać można w Dziale Zamówień (pok. Nr 306 II p.) ZBM Sp. z o.o. Bytom ulica Kolejowa 2a od godz. 9 do 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty składać należy osobiście lub przesłać na adres: ZBM Sp. z o.o., 41-902 Bytom, ulica Kolejowa 2a, Dział Zamówień, pokój numer 306..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2, 74.70.00.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2, 74.70.00.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2, 74.70.00.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2, 74.70.00.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. wolnostanów oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2, 74.70.00.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.