Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-19
Dobra: Modernizacja dróg p³ytami drogowymi
Numer og³oszenia: 12281 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy , ul. Szczeciñska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja dróg p³ytami drogowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg p³ytami drogowymi..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 6. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dodatkowe: a) dysponuj± minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych). Osoba/Osoby te musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. b) wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace polegaj±ce na wykonaniu drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ 300.000 z³ ka¿da z prac. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7. Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci), wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3) Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadaj± wymagane uprawnienia tj. do kierowania robotami budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi przynale¿no¶æ tych osób do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego aktualne na dzieñ sk³adania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych okre¶lonych w pkt. 6, ppkt 5)b) og³oszenia) w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. protoko³y odbioru, referencje potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Dobrej ul. Szczeciñska 16a 72-003 Dobra.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urz±d Gminy w Dobrej ul. Szczeciñska 16a 72-003 Dobra.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI DOBRA
- Budowa odprowadzenia wód deszczowych w ul. Migda³owej w Dobrej
- "¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" w roku 2026".
wiêcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazw±: "Przebudowa ul. Pu³kownika Stanis³awa D±bka w Kielcach"
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudow± i budow± przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudow± i budow± przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Bie¿±ce utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnêtrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Utrzymanie dróg wewnêtrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cz±stkowe nawierzchni w 2026 r.
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastruktur± - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy S³upno - OFMP" - etap II
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





