To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Opole: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych.
Numer ogłoszenia: 122745 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182008 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów unijnych; 1) Część I zamówienia - dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla WIPiL, 2) Część II zamówienia - dostawa mebli laboratoryjnych dla WM, 3) Część III zamówienia - dostawa mebli biurowych oraz szkolnych dla WEAiI, WIPiL, WB, Biblioteka Główna, WM i Jednostki Administracji Centralnej, 4) Część IV zamówienia - dostawa mebli biurowych dla WEiZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.: 1) Część I - załącznik nr 1a do SIWZ 2) Część II - załącznik nr 1b do SIWZ 3) Część III - załącznik nr 1c do SIWZ 4) Część IV - załącznik nr 1d do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dostawa mebli włącznie z: wniesieniem do wskazanych pomieszczeń w budynkach Politechniki Opolskiej na terenie Opola oraz montażem mebli na koszt wykonawcy; 2) meble muszą być wykonane z płyty meblowej w klasie higieny co najmniej E1 (wykonawca przy dostawie zobowiązany jest dostarczyć atesty higieniczności E1 wydawane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, oznaczającą, że zastosowane płyty meblowe mogą być stosowane w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego przebywania ludzi); 3) meble muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, wytrzymałości i stateczności jedynie określone w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla części zamówienia załączniki nr 1a, 1b i 1c do siwz (wykonawca przy dostawie zobowiązany jest dostarczyć atesty); 4) w przypadku występowania różnych odcieni wymaganej kolorystyki materiału (kolor materiału obiciowego, kolor płyty) wykonawca, przed dostawą, przedstawi osobom odpowiedzialnym za odbiór mebli do akceptacji ostateczną kolorystykę, 5) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 1,5 cm od wszystkich podanych wymiarów zewnętrznych mebli / zestawów meblowych (tolerancja nie dotyczy elementów konstrukcyjnych i grubości płyty), 6) wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy Miejsce dostaw: a) część I: budynek Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Ozimska 75, b) część II - budynek Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej w Opolu przy ul. Mikołajczyka 5, c) część III - miejsca dostaw zostały wskazane w załączniku nr 1c do umowy, d) część IV: budynek Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Luboszyckiej 7 (sala L105A, L105B, L105C).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Optymalizacja parametryczna obróbki skrawaniem materiałów trudnoobrabialnych z uwzględnieniem kryterium jakości technologicznej warstwy wierzchniej - doposażenie laboratorium Katedry Inżynierii i Bezpieczeństwa Pracy PO w Opolu RPOP.01.03.01-16-013/12-00, Innowacyjne laboratorium do badań materiałów metalowych przy obciążeniach statycznych na Politechnice Opolskiej RPOP.01.03.01-16-001/12-00), Opolska Platforma Innowacji; decyzja o dofinan.nr RPOP.01.03.01-16-016/12-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych dla WIPiL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA "PROGMET" BOGDAN URBAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA "PROGMET" BOGDAN URBAŃCZYK
- Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET Bogdan Urbańczyk, ul. Gliwicka 218, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7218,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5584,20
Oferta z najniższą ceną: 5584,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli laboratoryjnych dla WM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BAKO" SPÓŁKA CYWILNA MAREK SAWULSKI SYLWIA SAWULSKA JANUSZ SAWULSKI
- Jacek Zalwert, Janusz Sawulski, BAKO s.c., ul. Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4634,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5560,00
Oferta z najniższą ceną: 5560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli biurowych oraz szkolnych dla WEAiI, WIPiL, WB, Biblioteka Główna, WM i Jednostki Administracji Centralnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Siedlarczyk agia, ul. Zielona 10, 34-440 Kluszkowce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37385,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37724,10
Oferta z najniższą ceną: 37724,10 / Oferta z najwyższą ceną: 51474,27
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla WEiZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Masłoń EURO-MEBLE, ul. Siemianowicka 5a, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15675,12
Oferta z najniższą ceną: 15600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19012,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/02/2024 Malowanie pokoi mieszkalnych w Domu Studenta "Mrowisko" Uniwersytetu Opolskiego w Opolu
- Wykonanie "Opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Opola"
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych -wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.